Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AAAAUTO
Lidé

Karel Smrž nově povede marketing a komunikaci v AAA AUTO

Redakce MAM3. 12. 20203. 12. 2020

Novým ředitelem marketingu a komunikace mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO se stal Karel Smrž. V rámci této pozice povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny AURES Holdings v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Mezi ty, kromě AAA AUTO, patří například prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab nebo půjčovna vozů Mototechna Drive.

Cílem Karla Smrže v rámci společnosti je zejména rozvíjet Marketing na pozici respektovaného oddělení v rámci celého holdingu. „Mám okolo sebe skvělý tým, který je i v této složité době maximálně motivovaný dělat skvělou práci pro firmu,“ říká Karel Smrž.

„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je více akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech. Ve výčtu garancí a výhod, které zákazníkům poskytujeme, jsme jasným lídrem trhu,“ dodává Smrž.

Čtěte také:
FMCG tým PR.Konektoru vede Markéta Kaclová

Vzhledem k probíhající koronavirové krizi byl letos sektor automotive opakovaně zasažen uzavřením prodejních poboček jak nových, tak ojetých vozů. V takové situaci je podle Karla Smrže velmi těžké plánovat a realizovat marketingové aktivity. „Kromě standardních KPIs na komunikaci nechceme vynaložit prostředky neúčelně ve chvíli, kdy se podmínky hry ze dne na den neustále mění. To je v tuto chvíli asi největší výzva celého marketingového týmu – načasovat aktivity tak, abychom doručili pro business požadované cíle, a zároveň jsme v uvozovkách „nevyhodili peníze z okna“, protože náš produkt vzhledem k různým opatřením nemáme jak prodat,“ uzavírá Smrž.

Karel Smrž se marketingu a marketingové komunikaci věnuje celou svou profesní kariéru. Začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar a později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy a před nástupem do AURES Holdings 6 let v UPC.

×

Seznam.cz v kampani podpoří vyhledávání a mobilní aplikaci

Starší článek

Ewing rebranduje a představuje novou vlastnickou strukturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Hlavní město Praha spouští vlastní informační kampaň k očkování. Spojilo se s agenturou DDB, která už před časem nabídla státu sedm kreativních…
25. 1. 202125. 1. 2021
Akce

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace …

Až do 1. února může široká veřejnost, redakce i novináři nominovat nejlepší žurnalistické práce do soutěže Novinářská cena, kterou…
25. 1. 202125. 1. 2021
Média

Zločiny Velké Prahy. V neděli startuje nový seriál České televize

Píše se rok 1922 a společně s ním vzniká i Velká Praha – k centru se připojují Dejvice, Břevnov, Smíchov, Žižkov, Karlín, Nusle…
25. 1. 202125. 1. 2021
Lidé

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Sazka bude mít od února nového generálního ředitele. Stane se jím Aleš Veselý, který v loterijní společnosti dosud zastával pozici ředitele…
25. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více