Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

FMCG tým PR.Konektoru vede Markéta Kaclová

Redakce MAM1. 12. 20201. 12. 2020

Lifestylový a FMCG tým agentury PR.Konektor vede od listopadu Markéta Kaclová. Spolu s ním se bude starat mimo jiné o komunikaci značek Mondelez, Emco, Playstation, Danone nebo Haribo.

„PR.Konektor, zejména právě FMCG tým, jsem sledovala zpovzdálí už několik let. V mých projektech jsem stále více tíhla k integrované komunikaci a toužila využívat více nástrojů než jen ty z oblasti PR. Právě to mi Konektor umožní. Po několika týdnech práce po boku nových kolegů zároveň vidím, že jedeme na stejné vlně,“ řekla Markéta Kaclová, nová directorka FMCG týmu v PR.Konektor.

„Letošní rok byl velkou výzvou, ve které jsme obstáli a posílili jak klientské portfolio, tak personálně. Těšíme se na výzvy v roce budoucím a jsme přesvědčeni o tom, že Markéta bude platnou posilou,“ řekl Jaroslav Duroň, partner PR.Konektor.

Čtěte také:
Kamila Mortimer končí po šesti letech v JCDecaux, vystřídal ji Tomáš Soukup

Markéta Kaclová (42) pracuje v oboru od roku 2007. Začínala mezi konzultanty v MMD (nyní Grayling) a v roce 2010 nastoupila do AC&C Public Relations. Postupně se od IT klientů (například Google nebo Seznam.cz) přesunula do oblasti FMCG (KFC, Burger King a Kofola) a CSR.

„Největší školou byli každoroční vítězové soutěže začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy. Každý rok jsem přemýšlela nad kampaněmi pro desítky firem z různých oborů, od holek, které šily v kuchyni dětské hračky, po software pro automatické plánování směn, kampaněmi, které nejen že neměly moc stát, ale měly skutečně přinést zákazníky,“ dodala.

Markéta Kaclová má za sebou řadu úspěchů v Českých cenách PR/Lemur a kampaň Razíme cestu pro LMC obdržela i SABRE Award 2018 pro nejlepší projekt v regionu CEE.

×

Víme první: Epica zveřejní shortlist, jsou na něm tři české agentury

Starší článek

Komerční banka si pro PR aktivity vybrala agenturu Crest Communications

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více