Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: 4Home
Marketing

In-house marketing nám umožňuje pružně reagovat, říká Skalický z 4Home

Pavel Hejkrlík21. 12. 202021. 12. 2020

„Naším receptem nejen v tomto období je nelpět na fixních rozpočtech a procentuálním rozložení kanálů. Ruku v ruce s výhradně in-house správou marketingových aktivit nám to umožňuje pružně reagovat na aktuální situaci na trhu,“ tvrdí marketingový ředitel prodejce potřeb pro domácnost 4Home Jan Skalický.

Jaké nástroje jsou pro vás v marketingu nyní klíčové a proč?

Jde o standardní analytické nástroje, ze kterých data transformujeme do našich interních aplikací a reportů. S ohledem na situaci je pro nás nesmírně důležité přesně predikovat vývoj poptávky, abychom zvládali ve vysoké kvalitě obsloužit pět evropských trhů. V marketingové exekutivě nám práci usnadňuje nástroj Exponea nebo naše vlastní aplikace pro e-mail marketing 4CMA.

Měnili jste v průběhu roku marketingový rozpočet kvůli neustále se měnící situaci? Co vám krize ukázala?

Nejzásadnější proměnou prošel marketingový rozpočet a v konečném důsledku plán celého fiskálu v průběhu května, kdy odeznívala tzv. „první vlna“. Nastavili jsme si velmi prorůstový plán vycházející z předpokladu dalších covid opatření v průběhu podzimu a s tím související přesun poptávky do online prostředí. Tomu jsme uzpůsobili skladové zásoby, personální připravenost i marketingový rozpočet.

ČTĚTE TAKÉ
Do Black Friday se zapojuje více než polovina českých obchodů. Slevy až 45 %

Jaké kanály v rámci mediamixu nyní nejvíce využíváte a proč?  

Převážně tradiční výkonnostní kanály v podobě PPC, RTB, affiliate apod. Důvod je prostý, velmi jednoduše si můžeme hlídat efektivitu a dosahovat požadovaných cílů. Chybějící kreativitu si vynahrazujeme na soc. sítích a blogu nebo v rámci nových video kampaní na YouTube. To vše má mimo jiné pozitivní dopad na rostoucí přímou a organickou návštěvnost.

Vnímáte změny ve spotřebitelském chování? Jak se jim snažíte vycházet vstříc?

V rámci celé covid krize evidujeme násobně rychlejší změny nákupního chování ve všech ohledech. Naším receptem nejen v tomto období je nelpět na fixních rozpočtech a procentuálním rozložení kanálů. Ruku v ruce s výhradně in-house správou marketingových aktivit nám to umožňuje pružně reagovat na aktuální situaci na trhu.

Jaký marketingový nápad vás na trhu v posledních měsících zaujal?

Není to úplná novinka, ale líbí se mě působení e-shopu Lihovárek. Skvělý nápad, sympatický plán, regionální zaměření a povedená realizace.

×

VIDEO: Zlaté vlasy děda McDonalda. Kampaň řetězce oslavuje ikonický účes

Starší článek

Češi před Vánoci utratili v e-shopech 70 miliard. Vrcholem byl 9. prosinec

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více