Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Extra Publishing
Marketing

Extra Publishing a Business Media CZ loví na internetu předplatitele MF

Irena Buřívalová4. 12. 20204. 12. 2020

Brněnskému vydavatelství Extra Publishing, které projevilo zájem o převzetí časopisů Puntík a Tečka, došla trpělivost s vleklým konkurzem Mladé fronty. Spustilo web zachranapredplatneho.cz, kde nabízí, že předplatitelům titulů MF pošle jako kompenzaci ty své. K iniciativě se připojilo i vydavatelství Business Media CZ. A platforma je podle šéfa Extra Publishing Pavla Pospíšila otevřena případným dalším vydavatelstvím.

„Konkurz je z našeho pohledu ve slepé uličce. Nevěřím tomu, že se to v nejbližší době pohne. Přitom děti rostou velmi rychle a za půl roku už řada stávajících předplatitelů zase odroste,“ řekl MAM Pavel Pospíšil.

Náhradou za Puntík a Tečku mají být dětské časopisy Dráček, Předškolák a Časostroj vydavatelství Extra Publishing. Náhradou za auto-motor-sport, Auto 7 a last auto omnibus jsou magazíny o motorismu a dopravě Automobil, Trucker, Doprava a Silnice vydavatelství Business Media CZ. „Od jakého vydání, to zjistíte u každého z titulů. Bohužel, jiné časopisy než zde uvedené (zatím) nenahrazujeme,“ píše se na webu.  

Čtěte:
Ewing rebranduje a představuje novou vlastnickou strukturu

Podle Pospíšila byl krok konzultován s právníky. „Předplatitelé nám podstupují svoje pohledávky. Tím, že trváme na přeložení dokladu, je to naprosto legální postup,“ řekl Pospíšil.  „Chápu, že to může být citlivě vnímáno. Snažíme se komunikovat to decentně. Nesrovnáváme, ani nevyzdvihujeme naše tituly. Rozhodně nechystáme žádnou Facebookovou reklamu,“ uzavřel Pospíšil.

Podle nejmenovaného experta z trhu je tento krok vydavatelů „patrně právně v pořádku, ale eticky trochu na hraně, protože může poškodit budoucího vlastníka titulu“. Zdroj z Mladé fronty uvedl: „Je to více než guerilla marketing, kanibalizovat konkurenci v úpadku je na hraně.“

×

VIDEO: Ryan Reynolds opět virální – rok 2020 dal dohromady s ďáblem

Starší článek

Máme na to, stát se designovou velmocí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty

Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod…
24. 1. 202123. 1. 2021
Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více