Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Czechpromotion
Marketing

Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Jakub Křešnička2. 12. 20203. 12. 2020

U příležitosti celosvětového svátku dárcovství Giving Tuesday vytvořila emotivní kampaň pro neziskovou organizaci Dobré víly dětem. Upozorňuje na to, že více jak osm tisíc dětí nemůže strávit Vánoce se svými blízkými.

„Chtěli jsme na příbězích dětí, které prošly peklem a následně normálním životem, ukázat, jak důležitý je osobní přístup, pozornost a láska. Věříme, že vyprávění, které uslyšíte, donutí rodiny s dětmi k diskusi a třeba přijdou na to, jak se zapojit. Ne všechny vánoční příběhy jsou totiž veselé, taková je bohužel realita,“ říká Jan Coufal ze společnosti Czech Promotion, který přišel s nápadem na vytvoření předvánočních spotů.

Zdroj:Dobré víly dětem z.s.

Organizace Dobré víly dětem už šestým rokem pomáhá více než stovce dětí ze čtyř středočeských dětských domovů. Setkávají se s tamními dětmi každý týden a znají příběh každého z nich. „Díky tisíci hodinám strávených v dětských domovech, jsme vyslechli nespočet vyprávění. Syrové příběhy Mily a Rudy, které jsme se během adventu rozhodli prezentovat českým divákům, je symbolizují,“ uvedla ke kampani zakladatelka organizace Angelika Nevěřilová a dodává: „Věříme, že ostrý kontrast mezi nelehkými osudy a vánoční atmosférou povede k zamyšlení nad životními příběhy dětí v ústavní péči.“

Zdroj:Dobré víly dětem z.s.

Kampaň byla spuštěna v rozhlasovém a televizním vysílání 1. prosince na Světový den dárcovství. Cílem kampaně je upozornit na tisíce dětí v ústavní péči a možnost finanční podpory pro organizaci Dobré víly dětem, která tak bude moci věnovat svou pozornost, čas a lásku ještě více dětem i v dalších dětských domovech. Diváci mohou organizaci podpořit rychlým zasláním DMS nebo jinými způsoby, které najdou na webu dobrevily.cz.

Čtěte také:
Tesco výrazně rozšiřuje rozvoz potravin

Zavřít reklamu

Frekvence 1 láká posluchače na Milionového Ježíška

Starší článek

Jako kdysi Nike a Jordan. Under Armour spustí privátní značku od Stephena Curryho

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.