Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Česká televize plánuje hloubkový audit. Úspory nemají ovlivnit kvalitu

Irena Buřívalová29. 12. 202030. 12. 2020

Česká televize hledá auditorskou firmu, která jí provede hloubkovou analýzu nákladů. Informace vyplývá z Věstníku veřejných zakázek. Zájemci se mohou hlásit do 29. ledna 2021. Zakázka má hodnotu 12,25 milionů korun bez DPH a je vypsána na 38 měsíců. Jak dlouho potrvá samotná kontrola není jasné.

Audit se má týkat ČT jako celku, nejen televizního studia v Praze, ale i studií v Brně a Ostravě. Jedná se o analýzu personálních kapacit, analýzu využívání interních a externích výrobních kapacit, analýzu rozhodování o nákupu majetku či služeb a analýzu systému alokace nákladů na pořady a na interní výkony. Audit doporučila Rada ČT na svém červnovém zasedání.

PSALI JSME
Rekordní svátky České televize. Její program sledovala více než polovina diváků

„Česká televize průběžně usiluje o maximální hospodárnost a efektivnost svých aktivit. Přesto, bude-li zachován i nadále dnešní stav jejího financování, bude nucena začít veřejnou službu omezovat, neboť ji nelze při stávajícím modelu financování v současné šíři a kvalitě dlouhodobě zajistit. Poptávaná analýza je tedy jedním z posledních možných kroků k vyhodnocení hospodárnosti klíčových procesů a optimálnímu využívání lidských a výrobních kapacit,“ píše se v zadávací dokumentaci.

Podle dokumentace by se neměla primárně zhoršit kvalita pořadů, ale mají se lépe „alokovat personální a technické zdroje do činností/programů s vyšší přidanou hodnotou na úkor pořadů spíše doplňkových“.

×

VIDEO: Šťastné a veselé! Podívejte se na nejlepší vánoční reklamy

Starší článek

Crowdfunding má u nás potenciál, říká Špinar z Mitonu

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více