Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mateřídouška
Média

Časopis Mateřídouška slaví 75. výročí. Vyšlo speciální narozeninové číslo

Redakce MAM17. 12. 202017. 12. 2020

Dětský časopis Mateřídouška z mediálního domu Czech News Center letos slaví 75. výročí od svého vůbec prvního vydání. Aktuální číslo je proto koncipováno jako narozeninový speciál.

„Časopis Mateřídouška připravujeme s cílem dětského čtenáře nejen pobavit, ale také mu přinést co nejzajímavější informace z různých oblastí. Ovšem i stránky se vzdělávacími prvky jsou v Mateřídoušce tvořeny tak, aby se u nich děti především dobře bavily,“ říká šéfredaktorka Petra Slušňáková.

PSALI JSME
Ročenka Marketing & Media mapuje krizový rok. Vychází v pondělí

První číslo ilustrované Josefem Ladou vyšlo z iniciativy spisovatele Františka Hrubína těsně před Vánocemi, 19. prosince 1945, půl roku po konci druhé světové války. Od té doby Mateřídouška vychází nepřetržitě. Již od prvních čísel byly součástí časopisu komiksy, básničky a pohádky. Později se obsah rozšířil o reportáže ze světa lidí i zvířat a aktuální témata. Nyní děti v Mateřídoušce najdou ještě karton na vystřihovánky, únikovou hru a tipy, jak se zabavit ve volném čase. Součástí každého čísla je také ilustrované luštění.    

Časopis Mateřídouška je určen zejména dětem prvního stupně základní školy, vychází 12x ročně v měsíčním nákladu 25 tisíc kusů, se základnou 4500 předplatitelů a v ceně 39 Kč ve volném prodeji. Jednou do roka pak vydává časopis Mateřídouška speciál na vybrané téma.

×

Češi získali v eventové soutěži Bea World 2020 pět ocenění

Starší článek

Český rozhlas spustil pro Třebíč nový FM vysílač stanice ČRo Vltava

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více