Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Média

Ročenka Marketing & Media mapuje krizový rok. Vychází v pondělí

Redakce MAM11. 12. 202011. 12. 2020

Týdeník MAM na 60 stranách anket a rozhovorů připomíná vše, co musel letos trh reklamy, marketingu a médií překonat. Přímo od šéfů agentur a firem se také dozvíte, co sami čekají od roku 2021. Ročenka vychází v pondělí 14. prosince.

Jiří Svoboda, CEO GroupM

„Podle odhadů centrály GroupM bude tento rok globálně připomínán spíše jako mírný neúspěch, než jako ekonomická katastrofa pro mediální průmysl. Navzdory ponuré realitě globální ekonomiky, která bude nejhorší od velké hospodářské krize, reklama bouři relativně dobře zvládla a podle našich odhadů skončí globálně poklesem ‚pouze‘ o 5,8 procenta. Situaci v České republice pro letošní rok nevidíme zdaleka tak optimisticky a odhadujeme pokles mediálních investic mezi 15 až 20 procenty oproti roku 2019.“

Václav Mach, ředitel Unie vydavatelů

„Letošní rok byl snad nejobtížnějším obdobím v celé historii českého tiskového trhu od jeho vzniku. Vydavatelé sice již dříve zažili dopady různých ekonomických krizí, z nichž ta největší se odehrála v letech 2008 a 2009. Koronavirová krize však postihla odvětví do mnohem větší hloubky, prakticky až na kost.“

Jan Rauschert, ředitel Comtech Can

„Média jdou efektivněji naplánovat i nakoupit, a „ušetřený“ peníz je nutné investovat do produkce, kreativity.“

Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu

„Boj o pozornost diváků se ještě více vyhrotil. Důsledek? Méně textu, eye catching design, jasné call to action. Změnila se i rychlost a celková skladba reklamy.“

Štěpán Dlouhý, account director Stance Communications

„Letos je boj o nové projekty a rozpočty tvrdší, ale skutečné dopady opakovaného zastavení velkých částí ekonomiky teprve přijdou.“

Marek Stránský, řídící partner AMI Communications

„Hodně lidí v našem oboru o práci přišlo a ještě přijde, což je pro nás velká příležitost posílit.“

Tomáš Soukup, obchodní ředitel společnosti JCDecaux

„Krize podtrhla využití online nástrojů a zrychlila ještě více proces plánovaní a nákupu samotné kampaně. Ve chvíli, kdy jsou klienti nuceni rychle reagovat na případné změny, musí být poskytovatelé ještě flexibilnější a pružně se přizpůsobit.“

Jan Kubinec, výkonný a obchodní ředitel AV Media Events, místopředseda České eventové asociace

Globální event pro 20 tisíc lidí se rozpadne na deset vzájemně propojených se stejným obsahem, ale jinou logistikou.“

Radomír Klein, ředitel tiskáren Czech Print Center

Desítky, možná až nízké stovky podnikatelských subjektů, zejména z oblasti středních a malých tiskáren v ČR, nepřežijí rok 2021.“

Jan  Bradáč, výkonný ředitel CineStar a ředitel společnosti Falcon

„Vyzkoušeli jsme si, jaké to je postavit scénář záchrany našich multikin na nabídce především českých filmů. Hlavně díky jejich návštěvnosti jsme dokázali letos nějak přečkat.“

Simona Kožuchová, marketingová a PR specialistka Kongresového centra Praha

„Nejdůležitější je podpořit zachování kongresové infrastruktury. Byla by škoda, aby Praha a ČR ztratily svou konkurenceschopnost. Praha patří mezi TOP 10 nejlepších kongresových destinací na světě.“

Zavřít reklamu

PRŮZKUM: Lidé po otevření podniků nejčastěji chodili na pivo „jen tak“

Starší článek

Písařovicová končí v ČT. V televizi pracovala 16 let

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.