

Albert spustil děkovnou kampaň pro zaměstnance
Společnost Albert letos poprvé veřejně spouští vlastní zaměstnaneckou kampaň, jejíž komunikační strategii připravila pražská VCCP. V předvánočním čase vyzdvihuje nepostradatelnost svých lidí a děkuje jim za to, jak obětavě se vyrovnávají s výzvami letošního roku.
Kampaň je nasazená od 30.11. 2020 v TV, onlinu, OOH, printu, v instoru a v interních kanálech Albertu. Řetězec v ní zdůrazňuje, jak klíčoví jsou pro naplnění mise firmy právě její zaměstnanci a děkuje všem 17 tisícům zaměstnanců za odvedenou práci během uplynulého roku a nynějšího náročného období Vánoc. Motivem kampaně je proto motto: „Ať sněží „díky“ kolegům za kouzla nejen na Vánoce“. Režie se, stejně jako aktuální vánoční kampaně Albertu, ujala Jasmina Blažević. O produkci se postaralo Bistrofilms. Skladba „White Christmas“ pochází od tvůrců Irvinga Berlina a Deana Martina. „Zaměstnanecká komunikační platforma je založená na trvalých hodnotách společnosti a kromě toho, že posiluje značku interně, je také plně v souladu s komunikací značky navenek vůči zákazníkům.“ říká Henri de la Barre, ředitel plánování ve VCCP.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

