Foto: Unilever

Unilever zvyšuje investice do digitálního marketingu. V Česku na to má speciální tým

10. 11. 2020 05:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

CEO Unilever Alan Jope, který stojí u kormidla britsko-holandské společnosti od začátku loňského roku, nedávno prohlásil, že Unilever „v posledním kvartálu roku posílí investice do digitálního marketingu“. Prostředky chce utratit nejen za reklamu, ale investovat i do lidí, aby se v této disciplíně rozvíjeli.  

Na globální úrovni si Unilever za posilováním digitálního prostředí a investicemi do lidí opravdu stojí. „Když utrácíme peníze v digitálu, tak se nejedná o nějaká pochybná média, naše reklama se objevuje v bezpečném prostředí. A co je nejdůležitější, vidí ji opravdoví lidé, ne roboti, řekl nedávno CFO Unilever Graeme Pitkethly. 

ČTĚTE TAKÉ
Unilever je v dobré kondici, výdaje do reklamy zvýší

V Česku společnost už druhým rokem buduje specializovaný Digital tým. Vede jej Martin Minařík z pozice digital hub, media & e-commerce leader pro Česko a Slovensko. „Náš Digital tým jsme personálně finalizovali loni, letos jsme nové kolegy nepřibírali. Je to jedno z našich nových prioritních oddělení. Vedle toho ještě posilujeme celý datový tým,“ uvedla tisková mluvčí Unilever Magdalena Leimerová. Dodává, že letos se strategicky rozšířilo zaměření týmu i o e-commerce a média, a to z důvodu provázanosti a synergie těchto oblastí. Digitální tým tak nově posílili specialisti, kteří původně spadali pod jiná oddělení. Před vytvořením stávajícího týmu byl digitální marketing pouze v rukou brand manažerů či specializovaných externích agentur.

 „Stavíme silné digitální oddělení, kam jsme rekrutovali zkušené profesionály. Vedle budování digitálního marketingu tito odborníci plní doprovodnou funkci vzdělávání lidí v rámci celého našeho byznysu. Právě oni jsou těmi klíčovými specialisty, kteří zbytku organizace předávají své know-how v oblasti a dále zvyšují kvalifikaci ostatních,“ uvedla Zuzana Kuťková, specialistka na nábor a rozvoj talentů, Unilever Česko a Slovensko. 

Unilever ve třetím kvartálu 2020 globálně zvýšil tržby o 4,4 procenta, zatímco obrat klesl o 2,4 procenta na 12,9 miliard EUR. Celkové investice do digitálního marketingu a lidských zdrojů společnost nechce sdělovat

Foto: Unilever

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.