Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unilever
Marketing

Unilever je v dobré kondici, výdaje do reklamy zvýší

Radovan Valach23. 7. 202024. 7. 2020

Finanční výsledky Unileveru za první polovinu letošního roku ukázaly, že se společnost dokázala podmínkám způsobených pandemií vcelku dobře přizpůsobit: své online prodeje meziročně zvýšila o 49 procent.

Rychloobrátkový koncern dokázal předčít očekávání a podle slov generálního ředitele Alana Jopeho prokázal svou odolnost. Jakožto jednoho z největších světových zadavatelů reklamy bude mít prohlášení firmy vliv na náladu celého reklamního trhu.

V průběhu pandemie Unilever, do jehož portfolia patří například značky jako Axe, Cif, Domestos, Dove, Algida a další, přesunul velkou část marketingového rozpočtu (i pozornosti) směrem k aktuálně preferovaným produktům (jako například hygienické prostředky), nyní však doufá, že bude opět výdaje navyšovat i v ostatních kategoriích.

Čtěte také:
Česká televize bude i v nadcházející sezoně vysílat zápasy největší fotbalové soutěže Ligy mistrů

Unilever za první pololetí vykázal zisk o šest procent vyšší. Provozní zisk letos dosáhl 4,67 miliardy eur a čistý zisk se vyšplhal na 3,28 miliardy eur, což je o 0,27 miliardy více než loni.

Obrat se za první pololetí meziročně snížil z 26,12 miliardy eur na 25,71 miliardy eur. Provozní zisk dosáhl letos 4,67 miliardy eur. Horší výsledky než loni vykázala kosmetika a produkty péče o tělo, produkty péče o domácnost a potravinové kategorie (z 13,7 miliardy na 13,29 miliardy eur).

×

Alza masivně rozšíří síť AlzaBoxů, chce jich mít přes tisíc

Starší článek

Tak dlouho chodí HIV okolo, až se Loono utrhne

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více