Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LCG New Media
Akce

WebTop100 ovládla kampaň LCG New Media na podporu dárcovství plazmy

Redakce MAM20. 11. 202020. 11. 2020

V rámci konference o digitálním marketingu WebTop100 probíhá každoročně soutěž digitálních projektů. Absolutním vítězem letošního ročníku, který se tentokrát konal kvůli pandemii online, se stala digitální agentura LCG New Media s kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta Mapo plasma. Na absolutním vítězi se porota shodla 100 % hlasů. Zároveň projekt vyhrál i kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Agentura LCG New Media vyhrála v soutěži digitálních projektů s kampaní, jejímž cílem bylo vrátit po jarním lockdownu návštěvnost odběrového centra Mapo plasma na původní předcovidová čísla. Podařilo se to díky apelu na dárce jako na superhrdiny, kteří mohou zachraňovat životy. Kampaň se obešla bez toho, aby se komunikovaly cenové odměny za dárcovství, které se běžně u těchto aktivit komunikují.

ČTĚTE TAKÉ
Agentura LCG New Media bude komunikovat za Ontex a severočeské Lázně Libverda

„Po úspěšném vstupu na trh koncem roku 2019 jsme s Mapo plasma řešili poměrně složitou situaci. Kvůli omezení z důvodu covid-19 jsme se totiž dostali skoro na začátek, pokud jde o počty dárců. I tato zařízení musela být na nějaký čas uzavřena a po znovuotevření se lidé báli kamkoliv chodit, natož pak do zdravotnického zařízení. Náš kreativní tým napadlo postavit kampaň na konceptu hrdinů. Komunikace vyzývala ty, kdo mohou, aby darovali plazmu a podpořili ty, kteří ji potřebují. Vtipným doplněním plášťů odkazujících na superhrdiny se toto podařilo a uchytilo v online prostředí. To, že koncept zafungoval a lidé začali chodit do zařízení, je vidět na číslech, která se vrátila na původní úroveň v poměrně krátkém čase,” říká Vojtěch Lambert, CEO LCG New Media.

Celkem se do soutěže přihlásilo 160 českých projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo 14 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Vyhlášení výsledků soutěže Webtop100 proběhlo 19. listopadu online z moderního virtuálního studia během stejnojmenné konference o digitálním marketingu.

Na druhém místě skončil projekt „Semena.cz – úspěšná zahrádkářská sezóna díky výkonnostnímu marketingu“ od agentury Effectix.com, bronzová příčka patří „Nábor nových studentů do VŠPP“ od WeBetter.

×

Česká televize získala za vzdělávací projekty ocenění TOP odpovědná firma

Starší článek

SportObchod.cz rozjíždí v Brně dopravu zboží s Liftagem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více