Foto: LCG New Media

Agentura LCG New Media bude komunikovat za Ontex a severočeské Lázně Libverda

7. 10. 2020 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce hygienických pomůcek Ontex a severočeské Lázně Libverda jsou novými klienty digitální agentury LCG New Media. Oběma firmám pomůže agentura mimo jiné zefektivnit komunikaci na sociálních sítích.

„Pro českou divizi Ontex budeme připravovat HR kampaně a starat se o obsah a obraz firmy na Facebooku. Konkurence je v daném regionu u výrobních firem velká a je tak potřeba aktivně komunikovat se stávajícími i potencionálními zaměstnanci,“ vysvětluje Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media. Belgická společnost Ontex působí v České republice od roku 1993 a o čtyři roky později otevřela výrobní závod v Turnově, kde je nyní s téměř 900 zaměstnanci největší provozovnou skupiny. Výroba se zaměřuje na dětské pleny, dámské hygienické potřeby a inkontinenční pleny.

„Pro severočeský Spa Resort Libverda připravujeme akviziční strategii a kampaň napříč digitálem s větším zaměřením na sociální sítě (Facebook a Instagram). Dále pracujeme na vyladění webu a UX,“ popisuje Lambert. V Lázních Libverda se léčí především klienti s potížemi pohybového aparátu, onemocněním srdce, krevního oběhu a cév či onkologickým onemocněním.

Foto: LCG New Media

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.