Foto: Archiv

Ministerstvo financí hledá mediální agenturu pro kampaň Moje daně 2021

16. 11. 2020 13:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle Michala Žurovce tiskového mluvčího a ředitele odboru komunikace na ministerstvu financí se aktuálně sešlo několik dlouho plánovaných klíčových projektů, které si zaslouží větší pozornost veřejnosti. „Potřebujeme komunikovat online finanční úřad a elektronizaci daní. Novinkou je také paušální daň pro malé živnostníky do jednoho milionu korun,“ řekl MAM Žurovec. Proto ministerstvo hledá mediální agenturu.

Předmětem veřejné zakázky do pěti milionů korun je „realizace online informační kampaně v období od 28. prosince do března 2021 na podporu projektu Moje daně 2021 se zaměřením na spuštění moderního finančního úřadu online a zavedení paušální daně pro živnostníky s cílem prezentovat výhody a přínosy tohoto projektu stanoveným cílovým skupinám.“

PSALI JSME
Český rozhlas hledá marketingovou agenturu. Ve hře je 95 milionů korun

Zájemci se mohou hlásit do 26. listopadu. Kreativní řešení bude podle Žurovce vybíráno formou „průzkumu trhu“ a nemělo by přesáhnout hodnotu 350 tisíc korun.

Ministerstvo financí podle něj komunikuje jen zásadní projekty. V roce 2016 se jednalo například o elektronickou evidenci tržeb, kde mediální nákup zajišťovala agentura PHD a kreativu McCann. Od té doby proběhla ještě kampaň k Účtenkovce, kde za kreativní řešení zodpovídala agentura Fox Hunter a nákup mediálního prostoru zařizoval Remmark. Rozhlasové spoty si v tomto případě nakupoval resort sám.

Foto: Archiv

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.