Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv
Marketing

Ministerstvo financí hledá mediální agenturu pro kampaň Moje daně 2021

Redakce MAM16. 11. 202025. 11. 2020

Podle Michala Žurovce tiskového mluvčího a ředitele odboru komunikace na ministerstvu financí se aktuálně sešlo několik dlouho plánovaných klíčových projektů, které si zaslouží větší pozornost veřejnosti. „Potřebujeme komunikovat online finanční úřad a elektronizaci daní. Novinkou je také paušální daň pro malé živnostníky do jednoho milionu korun,“ řekl MAM Žurovec. Proto ministerstvo hledá mediální agenturu.

Předmětem veřejné zakázky do pěti milionů korun je „realizace online informační kampaně v období od 28. prosince do března 2021 na podporu projektu Moje daně 2021 se zaměřením na spuštění moderního finančního úřadu online a zavedení paušální daně pro živnostníky s cílem prezentovat výhody a přínosy tohoto projektu stanoveným cílovým skupinám.“

PSALI JSME
Český rozhlas hledá marketingovou agenturu. Ve hře je 95 milionů korun

Zájemci se mohou hlásit do 26. listopadu. Kreativní řešení bude podle Žurovce vybíráno formou „průzkumu trhu“ a nemělo by přesáhnout hodnotu 350 tisíc korun.

Ministerstvo financí podle něj komunikuje jen zásadní projekty. V roce 2016 se jednalo například o elektronickou evidenci tržeb, kde mediální nákup zajišťovala agentura PHD a kreativu McCann. Od té doby proběhla ještě kampaň k Účtenkovce, kde za kreativní řešení zodpovídala agentura Fox Hunter a nákup mediálního prostoru zařizoval Remmark. Rozhlasové spoty si v tomto případě nakupoval resort sám.

×

Robot Tokinomo slibuje zvýšení prodejů. Zákazníky může i roztančit

Starší článek

Na trh míří měsíčník Premium Guide, první číslo ve spolupráci s Amazing Places

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více