Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Marketing

Český rozhlas hledá marketingovou agenturu. Ve hře je 95 milionů korun

Irena Buřívalová5. 10. 20206. 10. 2020

Pro komunikační byznys přichází zajímavá veřejnoprávní výzva. Český rozhlas (ČRo) podle zjištění MAM po čtyřech letech tendruje agenturu pro marketingové služby. Vítěz vysoutěží částku 95 milionů korun, opět na čtyři roky. Doposud tyto služby zajišťovala agentura Proximity, která uspěla v poslední veřejné zakázce.   

„Samotná částka za tuto dobu může, ale nemusí být vyčerpána. Do uvedeného časového rámce nicméně spadá i sté výročí Českého rozhlasu, kde je předpoklad větší marketingové podpory,“ řekl Jiří Hošna, tiskový mluvčí Českého rozhlasu. Tomu odpovídá i zadávací dokumentace, kde se s návrhem „Oslava výročí 100 let vysílání Českého rozhlasu“ počítá jako s případovou studií, kterou mají uchazeči vypracovat. „Hledáme jednoho dodavatele marketingových služeb, důvodem je snaha o komplexní řešení, ale také rychlost poskytovaných služeb a jednodušší komunikace s dodavatelem,“ upřesňuje Hošna. 

PSALI JSME
Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace. Pokrývá 95 % populace ČR

„Je logické, že se instituce typu Českého rozhlasu snaží vysoutěžit zakázku na více let, protože ta výběrová řízení jsou velmi zdlouhavá. Podle mého je zde tak dvacítka agentur, které si na tuto zakázku troufnou, síťové agentury i některé větší české,“ říká Marek Hlavica, ředitel AKA (Asociace komunikačních agentur).

Dodává, že AKA poskytuje konzultace v oblasti metodiky zadávání veřejných zakázek tak, aby byly vůbec pro agentury realisticky vypsány. V minulosti spolupracovala i s Českým rozhlasem. „Ne vždy je to jednoduché. Pro agentury to má různá úskalí. Je to závazek na dlouhou dobu, během které se může spousta věcí změnit. Navíc nikdy není jistota, že veřejná zakázka nebude zrušena. Na druhé straně je to dobrá reference,“ uzavírá Hlavica.  

ČRo využívá služeb externí agentury, ale má i vlastní marketingové oddělení a grafické studio, které vytváří in house kreativní koncepty. „Naše komunikační kampaně jsou realizovány na základě marketingových plánů jednotlivých stanic. Určitě ale budeme chtít nadále věnovat větší pozornost online komunikaci. Pro rozhlas jako mediatyp je online prostředí výzvou i možností, jak dále expandovat. Rozhodně budeme chtít věnovat zvýšenou pozornost například podcastům, které zaznamenaly obrovský boom a jsou pro nás velkou příležitostí, jak dostat naše obsahy k posluchačům,“ přibližuje zakázku mluvčí ČRo. 

Dodal, že dlouhodobou prioritou marketingové komunikace ČRo jsou stanice Radiožurnál, Dvojka a síť regionálních stanic. Pozornost je vždy věnována i novým projektům či změnám ve vysílání. Letos se například jedná o podporu programového schématu stanice Vltava.   

Lhůta pro doručení nabídek vyprší 5.11. ve 12:00. 

×

VIDEO: „Nekonečný svět zábavy.“ Sazka spouští imageovou kampaň

Starší článek

Nemocnice Žižkov mění komunikaci, má novou PR agenturu a mluvčího

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil …

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více