Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Marketing

Český rozhlas hledá marketingovou agenturu. Ve hře je 95 milionů korun

Irena Buřívalová5. 10. 20206. 10. 2020

Pro komunikační byznys přichází zajímavá veřejnoprávní výzva. Český rozhlas (ČRo) podle zjištění MAM po čtyřech letech tendruje agenturu pro marketingové služby. Vítěz vysoutěží částku 95 milionů korun, opět na čtyři roky. Doposud tyto služby zajišťovala agentura Proximity, která uspěla v poslední veřejné zakázce.   

„Samotná částka za tuto dobu může, ale nemusí být vyčerpána. Do uvedeného časového rámce nicméně spadá i sté výročí Českého rozhlasu, kde je předpoklad větší marketingové podpory,“ řekl Jiří Hošna, tiskový mluvčí Českého rozhlasu. Tomu odpovídá i zadávací dokumentace, kde se s návrhem „Oslava výročí 100 let vysílání Českého rozhlasu“ počítá jako s případovou studií, kterou mají uchazeči vypracovat. „Hledáme jednoho dodavatele marketingových služeb, důvodem je snaha o komplexní řešení, ale také rychlost poskytovaných služeb a jednodušší komunikace s dodavatelem,“ upřesňuje Hošna. 

PSALI JSME
Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace. Pokrývá 95 % populace ČR

„Je logické, že se instituce typu Českého rozhlasu snaží vysoutěžit zakázku na více let, protože ta výběrová řízení jsou velmi zdlouhavá. Podle mého je zde tak dvacítka agentur, které si na tuto zakázku troufnou, síťové agentury i některé větší české,“ říká Marek Hlavica, ředitel AKA (Asociace komunikačních agentur).

Dodává, že AKA poskytuje konzultace v oblasti metodiky zadávání veřejných zakázek tak, aby byly vůbec pro agentury realisticky vypsány. V minulosti spolupracovala i s Českým rozhlasem. „Ne vždy je to jednoduché. Pro agentury to má různá úskalí. Je to závazek na dlouhou dobu, během které se může spousta věcí změnit. Navíc nikdy není jistota, že veřejná zakázka nebude zrušena. Na druhé straně je to dobrá reference,“ uzavírá Hlavica.  

ČRo využívá služeb externí agentury, ale má i vlastní marketingové oddělení a grafické studio, které vytváří in house kreativní koncepty. „Naše komunikační kampaně jsou realizovány na základě marketingových plánů jednotlivých stanic. Určitě ale budeme chtít nadále věnovat větší pozornost online komunikaci. Pro rozhlas jako mediatyp je online prostředí výzvou i možností, jak dále expandovat. Rozhodně budeme chtít věnovat zvýšenou pozornost například podcastům, které zaznamenaly obrovský boom a jsou pro nás velkou příležitostí, jak dostat naše obsahy k posluchačům,“ přibližuje zakázku mluvčí ČRo. 

Dodal, že dlouhodobou prioritou marketingové komunikace ČRo jsou stanice Radiožurnál, Dvojka a síť regionálních stanic. Pozornost je vždy věnována i novým projektům či změnám ve vysílání. Letos se například jedná o podporu programového schématu stanice Vltava.   

Lhůta pro doručení nabídek vyprší 5.11. ve 12:00. 

Zavřít reklamu

VIDEO: „Nekonečný svět zábavy.“ Sazka spouští imageovou kampaň

Starší článek

Nemocnice Žižkov mění komunikaci, má novou PR agenturu a mluvčího

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.