Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Finmag
Média

Finmag spouští projekt Koronavirus a dezinformace

Irena Buřívalová6. 11. 202025. 11. 2020

Magazín Finmag.cz připravil nový projekt Koronavirus a dezinformace. Jedná se o seriál textů, které se „podívají na paseku, koronavirus covid udělal v našich hlavách“.  

„Odhalujeme mechanismy, kvůli kterým lidé dávají přednost nepravdě před nepříjemnou pravdou, a příčiny, proč intuice selhává. Hledáme kořeny hoaxů a dezinformací a nabízíme cesty z myšlenkových pastí,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media.

Podle Vlnase projekt financuje Petr Borkovec, CEO a spoluzakladatel Partners Financial Services. „Dal nám na to nadstandardní honoráře,“ doplnil Vlnas.

ČTĚTE TAKÉ
Přestaňte omezovat novináře v kladení otázek, vyzývá vládu CZIPI

V seriálu si autoři chtějí posvítit například na to, proč je nám z hlediska psychologie zatěžko přijmout rozumná opatření, když je zavádí někdo, komu je těžko věřit. Rozebírat se bude také to, proč na „popírače“ nezabírají fakta, a že pokud chceme, aby změnili názor, nemáme jim pro ně nepříjemnou pravdu křičet zblízka do obličeje.

S odborníky z Akademie věd České republiky bude speciál zkoumat, jak se letos vyvíjela v Česku důvěra lidí v instituce i k ostatním lidem. „Zjistíme, jaké jsou mechanismy šíření hoaxů a dezinformací na sociálních sítích. Rozhlédneme se, jak hoaxy škodí byznysu. S datovými novináři se budeme ptát, jak a k čemu by nám teď pomohlo mít maximálně otevřená, veřejná data,“ pokračuje ve výčtu Vlnas.

Zavřít reklamu

Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Starší článek

Vytěží vědci větší zájem o inovace? Investice do výzkumu již rostou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.