Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Finmag
Média

Finmag spouští projekt Koronavirus a dezinformace

Irena Buřívalová6. 11. 202025. 11. 2020

Magazín Finmag.cz připravil nový projekt Koronavirus a dezinformace. Jedná se o seriál textů, které se „podívají na paseku, koronavirus covid udělal v našich hlavách“.  

„Odhalujeme mechanismy, kvůli kterým lidé dávají přednost nepravdě před nepříjemnou pravdou, a příčiny, proč intuice selhává. Hledáme kořeny hoaxů a dezinformací a nabízíme cesty z myšlenkových pastí,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media.

Podle Vlnase projekt financuje Petr Borkovec, CEO a spoluzakladatel Partners Financial Services. „Dal nám na to nadstandardní honoráře,“ doplnil Vlnas.

ČTĚTE TAKÉ
Přestaňte omezovat novináře v kladení otázek, vyzývá vládu CZIPI

V seriálu si autoři chtějí posvítit například na to, proč je nám z hlediska psychologie zatěžko přijmout rozumná opatření, když je zavádí někdo, komu je těžko věřit. Rozebírat se bude také to, proč na „popírače“ nezabírají fakta, a že pokud chceme, aby změnili názor, nemáme jim pro ně nepříjemnou pravdu křičet zblízka do obličeje.

S odborníky z Akademie věd České republiky bude speciál zkoumat, jak se letos vyvíjela v Česku důvěra lidí v instituce i k ostatním lidem. „Zjistíme, jaké jsou mechanismy šíření hoaxů a dezinformací na sociálních sítích. Rozhlédneme se, jak hoaxy škodí byznysu. S datovými novináři se budeme ptát, jak a k čemu by nám teď pomohlo mít maximálně otevřená, veřejná data,“ pokračuje ve výčtu Vlnas.

×

Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Starší článek

Vytěží vědci větší zájem o inovace? Investice do výzkumu již rostou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více