Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Česká televize
Média

Přestaňte omezovat novináře v kladení otázek, vyzývá vládu CZIPI

Vojtěch Lhota6. 11. 20206. 11. 2020

Mezinárodní tiskový institut (CZ IPI) se ohradil vůči omezování novinářské práce v souvislosti s pandemií covid-19 ze strany vládních orgánů. Požaduje po nich, aby novinářům umožňovaly pokládat otázky.

„Předseda vlády a další představitelé vlády v poslední době opakovaně prohlašují, že chtějí zlepšit svou komunikaci. Praxe je toho však pravým opakem,“ uvádí český výbor CZ IPI v oficiálním prohlášení.

Ústav reaguje na situace z tiskových konferencí vlády, kdy někteří novináři, kteří na ně byli připojeni vzdáleně, údajně nemohli pokládat otázky, zatímco jiní ano. CZ IPI přitom na problém upozorňoval před více než dvěma týdny. Situace se však podle něho nezměnila. „Navíc se k této nepřijatelné praxi nyní uchyluje i Ministerstvo zdravotnictví ČR (MZ).“

PSALI JSME
Napravení chaosu? Odborníci se bojí, že vláda utratí 50 milionů za vlastní promo

„CZ IPI žádá všechny orgány státu, které v současné době pandemické krize komunikují s novináři, aby umožnily přístup všem zpravodajským médiím, která o tento přístup požádají, aby tiskovým konferencím věnovaly potřebný čas a neomezovaly novináře v kladení otázek,“ uzavírá CZ IPI výzvu, pod kterou je podepsaný předseda správní rady Michal Klíma.

MZ o přehlednější a přímou komunikaci kolem pandemie také usiluje. Vláda v říjnu rozhodla, že do jeho osvětové kampaně investuje 50 milionů korun z rozpočtových rezerv. „Kampaň je nyní ve fázi přípravy, a to jak obsahově, tak její harmonogram,“ reagoval pro MAM na dotazy k připravovanému projektu Jan Brodský, ředitel odboru komunikace s veřejností MZ.

×

„Město dobry jak sviňa.“ Rádio Blaník spouští vysílaní pro Olomouc i Ostravu

Starší článek

Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více