Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Effie.cz
Akce

Effie Awards se budou rozdávat 30. listopadu, ve hře je 43 prací

Jakub Křešnička10. 11. 202011. 11. 2020

Soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie Czech Republic vyvrcholí slavnostním vyhlašováním, které se uskuteční poslední listopadové pondělí. Stream celé akce bude dostupný i zpětně.

Soutěž efektivity reklamy a komunikace Effie, jejíž národní variantu organizuje Asociace komunikačních agentur (AKA), už má jasný termín vyhlášení výsledků, který se kvůli vládním protipandemickým opatřením odsouval z 4. listopadu. Ceny se budou předávat během moderované show, která proběhne v pondělí 30. listopadu od 17:00. Ponese se v podobné atmosféře, v jaké pracuje většina lidí z oboru, poběží totiž v režimu home office.

Slavnostní předávání se vystříhá všech planých efektů a ponoří se do intimity obýváku. Moderátor Marek Hlavica vyhlásí vítěze letošního ročníku bok po boku se svojí maminkou Ivankou Devátou, herečkou a spisovatelkou, která dva dny předtím oslaví 85. narozeniny. Přenos bude trvat přibližně hodinu a půl. Vyhlášeny budou všechny kategorie včetně Grand Prix a zvláštních cen SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a ADC Czech (sdružení kreativních pracovníků v reklamě).

ČTĚTE TAKÉ
KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně

V kruhu rodinném AKA doporučuje předávání sledovat i soutěžícím. Pro ty jsou připraveny unikátní přístupové kódy jakožto náhrada vstupenek. Záznam celé akce bude po odvysílání dostupný i zpětně.

O ocenění se uchází 43 projektů, které se na rekrutovaly z celkem 72 přihlášených prací (přehled zde). Odborná porota složená ze zástupců zadavatelů a marketingových a výzkumných agentur posuzovala přihlášky ve dvou krocích. V předkole experti na výzkum trhu posoudili průkaznost poskytnutých informací, následně 23 porotců rozhodlo po vzájemné diskusi o složení shortlistu.

Celkem se do finálního boje o cenné kovy kvalifikovalo 18 přihlašovatelů z řad agentur i zadavatelů. Největší počet nadějí na ocenění mají agentury Ogilvy s deseti projekty a McCann s osmi pracemi. „Opravdu jsme nevěděli, jak to dopadne. Přesto je počet přihlášek historicky druhý nejvyšší. Snad to dokládá fakt, že v ekonomicky obtížné době je efektivita vynaložených prostředků zcela zásadní,“ uvedl při zveřejnění shortlistu výkonný ředitel AKA Marek Hlavica.

Novinkou letošního roku je například kategorie Public Relations, připravená ve spolupráci s Asociací PR agentur (APRA). Celkem tak bylo možné se přihlašovat do čtrnácti klasických a oborových kategorií. Ve dvou z nich letos ceny nakonec uděleny nebudou. Největší počet přihlášek se sešel v kategorii Dlouhodobé budování značky, v níž byly podle několika porotců práce nejkvalitnější. Hojného zastoupení se dočkala rovněž kategorie Malý rozpočet.

Výzkumným partnerem Effie Czech Republic zůstává sdružení výzkumných agentur SIMAR. Záštitu soutěži poskytlo Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR. Partnerem letošního ročníku Effie je opět TV Prima, mediálním partnerem je také týdeník Marketing & Media.

×

Dezinformační dezinfekce. Člověk v tísni připravil příručku pro učitele

Starší článek

Knack oslavuje nejistotu. Nebojte se pochybovat, vzkazuje lidem týdeník

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více