Foto: Allmedia4U

Agentura Allmedia4U rozšiřuje svůj digitální tým. Vede ho Viktorija Kudyn

9. 11. 2020 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Komunikační agentura Allmedia4U rozšířila svůj digitální tým o tři nové členy. Vedoucím týmu se stala Viktorija Kudyn, která je v Allmedia4U již 4 roky. Veškeré digitální aktivity supervizuje partner Ondřej Hubatka. Nově získané kapacity agentura využije k expanzi svého portfolia klientů a podpoře nových specializací.

Stávající digitální tým se rozrostl o digitální specialistky Lucii Tomeškovou, Karolínu Koblížkovou a Elišku Beranovou. Allmedia4U vnímá rozšíření i navzdory koronavirové krizi jako významný úspěch. „I přes nestálou situaci na trhu, související především s koronavirem, se nám daří z hlediska oslovování a získávání nových klientů. Za poslední půlrok jsme jich získali celkem osm. U většiny z nich se spolupráce týká právě také digitálních služeb,“ dodává partner Allmedia4U Ondřej Hubatka. Podle jeho slov plánuje Allmedia4U svůj digitální tým rozšiřovat a nové kolegy hledat i do budoucna.

ČTĚTE TAKÉ
Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Dosud se digitální oddělení v Allmedia4U věnovalo tvorbě obsahu pro sociální sítě a blogy nebo management výkonnostních kampaní – nyní má svůj záběr rozšířit. „Plánujeme rozšířit naše portfolio především o inhouse tvorbu webů a SEO analýzu. Na spolupráci v těchto a řadě dalších oblastí se těšíme s novými i stávajícími klienty,“ dodává Viktorija Kudyn, digital manager. Mezi nové klienty se v Allmedia4U řadí mimo CrossCafe Yuzu, pro které agentura zařizuje výkonnostní kampaně a influencing, iniciativa pro podporu turismu v Itálii pod záštitou ENIT (Agenzia Nazionale del Turismo) nebo kosmetické výrobky Oslo Skin Lab.

Foto: Allmedia4U

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.