Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Flemedia.cz
Akce

Flema Awards: uspěly agentury Triad Advertising, WeDigital či PHD

Pavel Hejkrlík27. 11. 202027. 11. 2020

Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila vítěze 15. ročníku. Vítěze z 21 nominovaných kampaní vybrala odborná porota složena z řady odborníků z oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace.

Ve speciální kategorii Nejodvážnější počin stala kampaň na seriál HBO Bez vědomí, kterou připravila agentura Symbio pro HBO Europe. Cenu za nejlepší velkou kampaň získala Triad Advertising s prací pro Plzeňský Prazdroj a značku Gambrinus, který se rozhodl zrušit PET lahve. Triad rovněž uspěla také s kampaní pro Ikea podporující kvalitní spánek – Spánkoví hrdinové v oblasti nejlepšího využití digitálních médií.

ČTĚTE TAKÉ
Nejlepší prodejní místa: POPAI Awards ovládl design obchodu The Streets

Cenu Grand Prix obdržely agentury Oliver agency a Getlike za práci  #OciPrePlac pro organizaci Post Bellum upozorňující na téma extremismu na Slovensku. Zároveň získaly cenu za nejlepší malou kampaň. Cenu za nejlepší využití TV získala agentura Wavemaker s kampaní Horská záchranná služba pro Slovak Telekom.

Vítězem v oblasti nejlepšího využití rádia se stala agentura PHD s kampaní 1000 způsobů, jak představit novou Octavii pro Škoda Auto. PHD uspěla rovněž v kategorii nejlepší využití engagementu s prací Nová Octavia od vaším palcem opět pro Škodu Auto a získala také cenu Inovativní autor. Ocenění Inovativní zadavatel pro změnu obdržela Škoda Auto. Plzeňský Prazdroj získal společně s agenturou WeDigital nejvyšší ocenění i v kategorii Nejlepší využití influencera. Influencery se stali přímo výčepní Plzeňského Prazdroje.

Seznam všech vítězů podle kategorií přinášíme níže v tabulce.

Název kampaněAgenturaZadavatelZemě
Nejlepší využití digitálních médií
IKEA – Spánkoví hrdinovéTriad AdvertisingIKEA Česká republikaCZ-SK
Nejlepší využití TV
Slovak Telekom – Horská záchranná službaWavemaker SlovakiaSlovak TelekomSK
Nejlepší využití rádia
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou OctaviiPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší využití influencera
Pilsner Urquell – Jak si vychovat své vlastní influenceryWeDigitalPlzeňský PrazdrojCZ
Nejlepší využití engagementu
Škoda Auto – Nová Octavia pod Vaším palcemPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší využití dat
KIA – Testovacie jazdy KIA a INRES Smart bannerDigilineKia SlovenskoSK
Nejlepší využití real-time marketingu
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou OctaviiPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší malá kampaň
Post Bellum – #OciPrePlacOliver agency / GetlikePost BellumSK
Nejlepší velká kampaň
Gambrinus – Pet stopTriad AdvertisingPlzeňský PrazdrojCZ
Nejodvážnější počin
HBO – Projev, který se nikdy nestalSymbioHBO EuropeCZ
Grand Prix
Post Bellum – #OciPrePlacOliver agency / GetlikePost BellumSK
Inovativní autor
PHD (CZ)
Inovativní zadavatel
Škoda Auto

Zavřít reklamu

Jak využít vánoční sezónu k vylepšení e-shopu?

Starší článek

Osa má zaplatit 11milionovou pokutu za výběr poplatků v hotelech bez hostů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.