Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: POPAI Awards
Akce

Nejlepší prodejní místa: POPAI Awards ovládl design obchodu The Streets

Irena Buřívalová27. 11. 202028. 11. 2020

Stejně jako letošní POPAI Fórum, i vyhlášení cen POPAI Awards a Hvězda 3D reklamy proběhlo pouze virtuálně. Přes omezení nabídl letošní ročník virtuální expozici téměř devadesáti nových projektů a řešení pro účinnou komunikaci v in-store v osmnácti soutěžních kategoriích. V samostatné soutěžní kategorii soutěžily novinky z oblasti digitální médií.

Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost do prodejního prostředí a na další kritéria.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže byl vyhlášen exponát „The Streets. Od designu po realizaci“, který v soutěži představila společnost Wellen. Získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství. Jeho cílem bylo v časovém limitu šesti měsíců navrhnout a následně zrealizovat designový koncept dvoupatrové  flagship prodejny The Streets, která se specializuje na basketbalovou a streetswear módu.

„Navrhli jsme autentický prostor pro vyznavače pouliční módy, který dává příležitost nejen k nákupu, ale i k interakci se zákazníkem. Prodejna totiž slouží současně jako komunitní prostor. Klient novou prodejnou výrazně upevnil svou pozici v kategorii i mezi dodavateli a získal do prodeje 30 procent limitovaného zboží navíc,“ uvedla Linda Petrová kreativní ředitelka Wellen. 

V kategorii Digitální komunikace zvítězila Interaktivní gondola pro diagnostiku pleti pomocí scanování obličeje a umělé inteligence od společnosti DEX Digi experience. Tato in-store realizace byla vytvořena pro zadavatele L’Oréal ČR. Nascanování obličeje a využití umělé inteligence umožní zákazníkovi diagnostiku stárnutí pleti. Na základě jejich výsledků získá doporučení vhodných produktů každodenní péče o pleť.

Jako nejlepší POP materiál na bázi papíru byl vyhodnocen exponát Jednopaletí Starbucks od společnosti Authentica. Jednopaletové vystavení pro značku Starbucks přineslo ikonický hrnek v nadživotní velikosti na prodejny Globus. Vystavení bylo součástí promoční akce, kdy zákazník k nákupu produktů Starbucks získal jako dárek hrníček.

Reklamní a dárkové předměty soutěžily celkem v devíti kategoriích Hvězda 3D reklamy. Nově zařazenou byla Reklamní gastronomie.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže se stal Brněnský drak – to je Brno, který do soutěže přihlásila společnost Brand Gifts a jehož autorem je Vladimír Karbusický. Tato sada designově čistých předmětů získala nevyšší ocenění Absolutní vítěz a zároveň zvítězila v kategoriích Reklamní gastronomie a Aplikace motivu na 3DR. Na počátku projektu bylo zadání klienta, kterým je turistické a informační centrum města Brna. Cílem zadání bylo vytvořit sadu praktických dárků s motivem Brněnského draka, které bude město používat ke své prezentaci a zároveň k prodeji jako upomínkový předmět pro návštěvníky Brna a pro informační centrum.

Cenou Inovace roku byl oceněn předmět Velkoformátové kolébkové XXL razítko na potisk krabic, kartonů, papírových a plastových tašek od společnosti REPRESS.

V letošní silné studentské kategorii Reklamní předmět 3. milénia si vítězství odnáší Zuzana Lančiová ze Střední umělecké školy v Ostravě s návrhem obalu na směsi bylinných čajů.

Výsledky soutěže POPAI AWARDS 2020

Absolutní vítěz POPAI AWARDS + Cena za kreativitu

Nejlepší materiálová a technická inovace POPAI AWARDS

http://www.popai.cz/files/tinymce/images/2020-popai%20day/af/40.jpg

Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru

Vítěz kategorie „Digitální komunikace“

Vítěz kategorie „Integrované in-store kampaně“

Vítěz „KATEGORIE“ POPAI AWARDS

B: Potraviny

C – NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

D – ALKOHOLICKÉ NÁPOJE, TABÁK

E-HORECA

F – DROGÉRIE, KOSMETIKA

H – DOMÁCÍ POTŘEBY, BYTOVÉ DOPLŇKY, HOBBY

J – PET FOOD

K – SLUŽBY

L – ELEKTRONIKA, IT PRODUKTY

M – TEXTIL, SPORT, OBUV, OSOBNÍ POTŘEBY A PŘÍSLUŠENSTVÍ

N – SVĚTELNÁ KOMUNIKACE, ORIENTAČNÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY

O – VYBAVENÍ INTERIÉRŮ OBCHODŮ

P – PROSTŘEDKY PRO SLUŽBY PODPORY PRODEJE

R – OSTATNÍ (PROTOTYPY, VZORKY)

S – EKOLOGICKÉ KONCEPCE

U – KOMPLEXNÍ STORE KONCEPTY – DESIGN PRODEJEN

Vynikající realizace POPAI AWARDS

×

Křišťálovou Lupu slaví Seznam Zprávy či DVTV. Anticenu získala vláda

Starší článek

Jak využít vánoční sezónu k vylepšení e-shopu?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více