Foto: Zoot

Zoot začne prodávat módu přes Alzu. „Chceme oslovovat i mimo tradiční segment“

26. 10. 2020 12:10

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Český online prodejce s módou Zoot se spojuje s Alzou. Začne přes ni prodávat svoji privátní značku, ale i kousky od značek jako je Vero Moda, Only či Jack & Jones. K dispozici bude zhruba 30 tisíc položek a Zoot bude zatím jediným prodejcem módy na Alze. 

„Chceme oslovit zákazníky i mimo tradiční módní segment,“ přibližuje ředitel Zootu Milan Polák novou strategii s tím, že nabídka na Alze bude tvořit základ šatníku, tedy půjde nejprve o trička, kalhoty, džíny nebo bundy. Až postupně se bude sortiment rozšiřovat. 

ČTĚTE TAKÉ
Partnerské prodeje MALLu a Alzy rostly o stovky procent. Nabízí i zážitky

„Spolupráce se silnými partnery nám umožňuje přenést výbornou zákaznickou zkušenost, jaká je standardem u našich tradičních segmentů, i na nákup oblečení. V rámci dropshipmentu vystupuje jako prodejce Alza, ta tak poskytuje i svůj poprodejní servis nebo služby call centra,“ říká místopředseda představenstva Alzy Petr Bena. 

Zoot nedávno spustil vlastní marketplace, ve kterém je zatím zapojeno dvacet e-shopů. Sortiment nově rozšířil i o kosmetiku. A chce se více zaměřit i na malé české designéry (viz aktuální číslo MAM). Zároveň má firma více než 130 poboček. Alza svůj záběr rozšiřuje dlouhodobě, naposledy na jaře začala prodávat potraviny. Aktuálně obohatila sortiment například i o kvalitní a prémiový alkohol.  

Foto: Zoot

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení