Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zoot
Retail

Zoot začne prodávat módu přes Alzu. „Chceme oslovovat i mimo tradiční segment“

Irena Buřívalová26. 10. 20201. 8. 2021

Český online prodejce s módou Zoot se spojuje s Alzou. Začne přes ni prodávat svoji privátní značku, ale i kousky od značek jako je Vero Moda, Only či Jack & Jones. K dispozici bude zhruba 30 tisíc položek a Zoot bude zatím jediným prodejcem módy na Alze. 

„Chceme oslovit zákazníky i mimo tradiční módní segment,“ přibližuje ředitel Zootu Milan Polák novou strategii s tím, že nabídka na Alze bude tvořit základ šatníku, tedy půjde nejprve o trička, kalhoty, džíny nebo bundy. Až postupně se bude sortiment rozšiřovat. 

ČTĚTE TAKÉ
Partnerské prodeje MALLu a Alzy rostly o stovky procent. Nabízí i zážitky

„Spolupráce se silnými partnery nám umožňuje přenést výbornou zákaznickou zkušenost, jaká je standardem u našich tradičních segmentů, i na nákup oblečení. V rámci dropshipmentu vystupuje jako prodejce Alza, ta tak poskytuje i svůj poprodejní servis nebo služby call centra,“ říká místopředseda představenstva Alzy Petr Bena. 

Zoot nedávno spustil vlastní marketplace, ve kterém je zatím zapojeno dvacet e-shopů. Sortiment nově rozšířil i o kosmetiku. A chce se více zaměřit i na malé české designéry (viz aktuální číslo MAM). Zároveň má firma více než 130 poboček. Alza svůj záběr rozšiřuje dlouhodobě, naposledy na jaře začala prodávat potraviny. Aktuálně obohatila sortiment například i o kvalitní a prémiový alkohol.  

Zavřít reklamu

About You má první mužský „idol“ v Česku. Spolupracuje s Benem Cristovao

Starší článek

Evropa 2 spustila kampaň „Nalaď si“: propaguje své pořady a moderátory

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.