Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Partnerské prodeje MALLu a Alzy rostly o stovky procent. Nabízí i zážitky

Vojtěch Lhota29. 5. 20201. 8. 2021

Marketplace MALLu roste, partnerský prodej generuje již přes čtvrtinu objednávek. Do programu se od poloviny března zapojilo přes 300 obchodníků a celkově je jich již přes 800. Nárůst zájmu zaznamenala i Alza.cz ve svém programu Dropshipment.

„Novým partnerům, kteří si prodejem na MALLu často kompenzovali výpadek příjmů ze zavřených obchodů, jsme odpustili poplatky za připojení do systému. Partnerům jsme tak dohromady ušetřili přes 200 tisíc měsíčně. Máme velkou radost, že naše úsilí spoustě obchodníků pomohlo úspěšně překonat složité poslední týdny. Jen obchodníci, kteří se do programu připojili během března, prodali na MALLu za duben zboží za 6 milionů korun. V květnu to již bude okolo 10 milionů,“ řekl ředitel MALL Partner Jakub Kováč.

Jan Pípal, Business Development Manager konkurenčního e-shopu Alza.cz, pro MAM.cz poodhalil, že se od března poptávka po zapojení do partnerského prodeje Dropshipment zvýšila o stovky procent. „Může za to i fakt, že se Alza na počátku krize rozhodla pomoci ostatním firmám, které zasáhlo uzavření kamenných obchodů a výpadek příjmů, a výrazně urychlila proces registrace nových partnerů. Přihlásit se mohou firmy téměř ze všech odvětví, zalistování produktů a zahájení prodeje nyní trvá jen v řádu dnů,“ uvedl Pípal. „Nových partnerů máme desítky. Prodáváme takto například knihy, některé hračky, auto-moto či část hobby segmentu,“ připomněl.

Tandemový seskok či škola smyku. Alza.cz nově prodává zážitky

Program Dropshipment začala podle slov Pípala Alza výrazněji rozšiřovat vloni na podzim. „Podíl na celkovém obratu firmy tak zatím není velký. Partnerský prodej má však pro nás velký potenciál, neustále jej rozvíjíme a jen za letošní rok jsme více než ztrojnásobili tržby touto formou prodeje,“ konstatoval.

Netradiční zboží

Zákazníci mají díky partnerským programů přístup k mnohem širší nabídce, a to i v segmentech méně obvyklého zboží. Například v momentech nejhlubší krize, kdy si lidé podomácku šili roušky, mohli vybírat na MALL.cz z nabídky šicích strojů, v květnu pak třeba trampolín či vířivek a podobně. „V těchto segmentech díky partnerům dokážeme uspokojit poptávku mnohem lépe, než kdybychom se spoléhali jen na vlastní nabídku,“ uzavírá Kováč.

Alza zaznamenala největší zájem v segmentu hobby a zahrad a hračky. „Zajímavou novinkou z poslední doby je však například zalistování hudebních nástrojů (pilotně kytar) a poukazů na zážitky. Poprvé v historii firmy si zákazník může na Alze koupit např. i tandemový seskok, školu smyku, degustační menu v luxusní restauraci nebo krmení krokodýlů a dravých šelem,“ dodal Pípal.

Zavřít reklamu

Vejtruba marketingovým ředitelem Savencia. „Chci, aby naše značka byla první“

Starší článek

KOMENTÁŘ: Osm nedostatků kontaktních center, které odhalila pandemie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.