Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Partnerské prodeje MALLu a Alzy rostly o stovky procent. Nabízí i zážitky

Vojtěch Lhota29. 5. 202029. 5. 2020

Marketplace MALLu roste, partnerský prodej generuje již přes čtvrtinu objednávek. Do programu se od poloviny března zapojilo přes 300 obchodníků a celkově je jich již přes 800. Nárůst zájmu zaznamenala i Alza.cz ve svém programu Dropshipment.

„Novým partnerům, kteří si prodejem na MALLu často kompenzovali výpadek příjmů ze zavřených obchodů, jsme odpustili poplatky za připojení do systému. Partnerům jsme tak dohromady ušetřili přes 200 tisíc měsíčně. Máme velkou radost, že naše úsilí spoustě obchodníků pomohlo úspěšně překonat složité poslední týdny. Jen obchodníci, kteří se do programu připojili během března, prodali na MALLu za duben zboží za 6 milionů korun. V květnu to již bude okolo 10 milionů,“ řekl ředitel MALL Partner Jakub Kováč.

Jan Pípal, Business Development Manager konkurenčního e-shopu Alza.cz, pro MAM.cz poodhalil, že se od března poptávka po zapojení do partnerského prodeje Dropshipment zvýšila o stovky procent. „Může za to i fakt, že se Alza na počátku krize rozhodla pomoci ostatním firmám, které zasáhlo uzavření kamenných obchodů a výpadek příjmů, a výrazně urychlila proces registrace nových partnerů. Přihlásit se mohou firmy téměř ze všech odvětví, zalistování produktů a zahájení prodeje nyní trvá jen v řádu dnů,“ uvedl Pípal. „Nových partnerů máme desítky. Prodáváme takto například knihy, některé hračky, auto-moto či část hobby segmentu,“ připomněl.

Tandemový seskok či škola smyku. Alza.cz nově prodává zážitky

Program Dropshipment začala podle slov Pípala Alza výrazněji rozšiřovat vloni na podzim. „Podíl na celkovém obratu firmy tak zatím není velký. Partnerský prodej má však pro nás velký potenciál, neustále jej rozvíjíme a jen za letošní rok jsme více než ztrojnásobili tržby touto formou prodeje,“ konstatoval.

Netradiční zboží

Zákazníci mají díky partnerským programů přístup k mnohem širší nabídce, a to i v segmentech méně obvyklého zboží. Například v momentech nejhlubší krize, kdy si lidé podomácku šili roušky, mohli vybírat na MALL.cz z nabídky šicích strojů, v květnu pak třeba trampolín či vířivek a podobně. „V těchto segmentech díky partnerům dokážeme uspokojit poptávku mnohem lépe, než kdybychom se spoléhali jen na vlastní nabídku,“ uzavírá Kováč.

Alza zaznamenala největší zájem v segmentu hobby a zahrad a hračky. „Zajímavou novinkou z poslední doby je však například zalistování hudebních nástrojů (pilotně kytar) a poukazů na zážitky. Poprvé v historii firmy si zákazník může na Alze koupit např. i tandemový seskok, školu smyku, degustační menu v luxusní restauraci nebo krmení krokodýlů a dravých šelem,“ dodal Pípal.

×

Vejtruba marketingovým ředitelem Savencia. „Chci, aby naše značka byla první“

Starší článek

KOMENTÁŘ: Osm nedostatků kontaktních center, které odhalila pandemie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více