Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vize
Média

Tvůrci Černoty plánují internetovou TV. Nabídne vlastní investigaci

Redakce MAM20. 10. 202020. 11. 2020

Drogy v Praze, romské osady na Slovensku, domobrana či nelegální množírny. S těmito tématy přichází nový projekt nezávislé dokumentaristiky a investigativních reportáží VIZE. Na svůj rozjezd aktuálně vybírá finance na crowfundigové platformě Hithit.com.

Tvůrci audiovizuálního obsahu Martin Klesnil a Patrik Fiala, známí například z investigativního pořadu Černota či podcastu U Kulatého stolu, aktuálně nominovaného na Křišťálovou lupu, přichází po letech práce pro soukromá média s vlastním projektem nezávislé internetové televize. Ta se narozdíl od jiných internetových televizí, jako například DVTV či XTV, nebude zaměřovat na studiové rozhovory, ale na reportáže z terénu. Poptávka po těchto tématech je podle nich u diváků vysoká a velká komerční média ji dosud nedokázala uspokojit.

ČTĚTE TAKÉ
„Poptávka je vysoká, ceny za TV reklamu porostou do deseti procent“

„Přicházíme na neprobádaný trh s mladistvým elánem i lety zkušeností díky předchozí tvorbě. Věříme, že i přes současnou všeobecně složitou situaci bude spuštění takto ambiciózního projektu diváky kladně přijato. Poptávka po audiovizuálním obsahu totiž roste a diváky nebaví sledovat pouze rozhovory, ale chtějí vidět i záběry z akce, být součástí tématu a měnit věci k lepšímu. My jim to nyní prostřednictvím našich reportáží můžeme nabídnout. Investigativní reportáže patří mezi časově i finančně nejnáročnější typy tvorby, proto teď spouštíme kampaň a věříme, že nás diváci podpoří,“ komentuje motivaci k založení nové internetové televize Martin Klesnil.

Předchozí tvorba autorů, do které je možné zařadit několik pořadů pro Stream.cz a Televizi Seznam, nasbírala více než 50 000 000 zhlédnutí. Nyní si tvůrci dali za cíl posunout hranice investigativních tvorby u nás. Poté, co jejich pořady napomohly k prosazení novely na ochranu zvířat proti týrání, nebo vytvoření policejního týmu Krystal, který za svoji činnost zadržel více než 100 drogových dealerů, mají nyní políčeno na další společensky důležitá témata.

„Bohužel jsme kvůli určitým skutečnostem nemohli ve spolupráci se Seznamem nadále pokračovat. Věřím ale, že dokážeme oslovit jak naše stálé diváky, tak i novou cílovou skupinu a zformovat z ní diváckou základnu, která netoleruje porušování zákona a záleží jí na společnosti, ve které žije,”  říká Martin Klesnil.

Kromě investigativních reportáží počítá nově vzniklá internetová televize také s dokumenty zaměřenými na interesantní skupiny lidí a místa. Mezi již ohlášená témata patří několikadílný dokumentární seriál z romských osad na východě Slovenska, dokument o domobraně a vlastenectví nebo o profesionální skupině vyšetřující paranormální jevy.

Crowdfundingová kampaň potrvá od 20. října celý měsíc na platformě Hithit.com, kde si podporovatelé mohou vybrat z několika zajímavých odměn, jejichž zakoupením autorům přispějí na cestu za dosažením cílové částky pro úspěšnou realizaci projektu.

×

Moderátorka Borhyová reprezentuje automobilku DS. Prodloužila spolupráci

Starší článek

VIDEO: „Věci žerou víc, než možná tušíte,“ hlásá v kampani ministerstvo

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více