Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: TV Nova
Média

PPF může převzít TV Nova. Transakce za 48 miliard má být uzavřena 13. října

Irena Buřívalová6. 10. 202025. 11. 2020

PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera získala souhlas Evropské komise k nákupu TV Nova –  Central European Media Enterprises (CME). Komise došla k názoru, že převzetí skupiny CME nenaruší tržní prostředí.

O rozhodnutí společnost v úterý informovala na svém webu. Transakce, jejíž hodnota činí 2,1 miliardy dolarů (zhruba 48 miliard korun), má být uzavřena 13. října 2020.  

ČTĚTE TAKÉ
Český rozhlas hledá marketingovou agenturu. Ve hře je 95 milionů korun

Podle Eriky Luzsiczy z mediálně konzultační společnosti Axocom přichází rozhodnutí ve vhodnou dobu. „Vzhledem k aktuální situaci, kdy se celý trh pomalu proměňuje vlivem koronaviru, může TV Nova dostat díky novým vlastníkům další vzpruhu. Letošní rok ukázal, že televizi může poměrně narůst sledovanost. A to nejen v počtu diváků, ale i v čase stráveném u obrazovky. Již na jaře bylo patrné, jak se ekonomické otřesy rychle dotknou hlavního zdroje příjmů, tedy inzerce. Nejpopulárnější stanice je na nich bytostně závislá. Pokud k tomu přidáme fakt, že je trh s volně dostupnými stanicemi zcela saturovaný, nabízí se možnost část portfolia posunout do placené sekce. To by výrazně rozhýbalo celý trh. Z dlouhodobého hlediska by vydělali i diváci, přineslo by to jistě pestřejší a kvalitnější nabídku,“ říká Luzsicza.  

PPF se loni v médiích vyjádřila, že kupuje CME „jako doplněk ke svému telekomunikačnímu byznysu“. V Česku už vlastní operátora O2 s placenou televizí O2 TV a také provozovatele datové a komunikační sítě Cetin. „Chceme využít synergie mezi tvorbou mediálního obsahu a jeho distribucí. Naším motivem je tedy především rozvíjení telekomunikačního a mediálního byznysu,“ uvedl loni v říjnu po podpisu smlouvy Petr Kellner. 

Součástí CME jsou televizní stanice v pěti zemích střední a východní Evropy. Skupina loni zvýšila provozní zisk o šest procent.  

×

Pet food realizace nepodléhají sezoně

Starší článek

Pantone představila menstruační rudou barvu, Facebooku červená vadí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více