Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unit
Marketing

#Palinasklima. ADC v kampani upozorňuje na klimatické změny

Jakub Křešnička13. 10. 202025. 11. 2020

Art Directors Club (ADC) zahájil říjnovou kampaň #palinasklima. Ta je součástí projektu Unit, v němž každý měsíc jeden z členů ADC řeší aktuální problematiku se sociálně-kulturním přesahem. Nynější kreativu vytvořila agentura WMC Grey, následovat bude se svým pojetím agentura GEN.

Kampaň #palinasklima, která upozorňuje na téma klimatických změn, odkazuje na speciál Planeta v nouzi serveru Aktuálně.cz, jenž byl vytvořen garantovanými odborníky a na základě podložených faktů. Vybízí zájemce, aby si na problematiku udělali vlastní názor.

ČTĚTE TAKÉ
Novinky v reklamách: kampaně od září pomáhají zvířatům i společnosti

Tématu klimatických změn se Art Directors Club bude věnovat ve dvou komunikačních vlnách. První nápady dodala agentura WMC Grey pod kreativním vedením Davida Sudy. Vizuály upozorňují na dopady klimatických změn s pomocí graficky upravených vlajek států, na jejichž území se problémy projevují. Úbytek spodní vody v Česku je například reprezentován zmenšeným modrým klínem v české vlajce.

„Klimatické změny nejsou téma, kterým by se měla zabývat až další generace. Je to aktuální problém, který se děje právě teď. Klima je věc, která pálí už každého z nás. Jsem rád, že na to můžeme upozornit,“ uvedl David Suda, kreativní ředitel WMC Grey a předseda ADC Czech Republic.

PSALI JSME
Novinky v reklamách: Tak trochu jiné léto

Kampaň jeho agentury bude k vidění na citylightech a billboardech, v tisku a v online kanálech v průběhu celého října. V listopadu na ni naváže vlastním projektem univerzitní agentura GEN, kterou má na starosti Richard Stiebitz.

Projekt Unit umožňuje členům ADC ve spolupráci s partnerskými společností JCDecaux, která zdarma poskytuje reklamní plochy, a fotobankou Shutterstock, věnovat se celospolečenským otázkám. V září řešila agentura Haze právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů či institucí. Srpen se pod taktovkou agentury Leo Burnett zaměřil na prevenci rakoviny kůže. V červenci  agentura Comtech_CAN ve spolupráci s Českým červeným křížem vyzývala k dárcovství krve. V červnu pak agentury Mark BBDO a Proximity pod vedením Jakuba Cabejška upozorňovaly na krizí způsobené problémy v kulturním průmyslu, jednotlivé profese ukazovaly jako ohrožené druhy.

×

Značka mmcité má nový vizuální styl a logo. „Šli jsme cestou evoluce“

Starší článek

Miliardový obchod stvrzen: PPF získala CME, vedení Novy zůstává bez změny

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více