Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADC
Marketing

Novinky v reklamách: kampaně od září pomáhají zvířatům i společnosti

Jakub Křešnička8. 9. 202026. 11. 2020

Sbírku na Den zvířat podporuje zdarma vytvořený videospot, v němž se objevuje Ivan Trojan, který hraje i v další reklamě Českých drah. Zvířata pomáhají propagovat účet u Money bank. Tipsport sází stromy a Art Directors Club podporuje právo občanů na informovanost.

Druhý ročník charitativní sbírky Den zvířat podporuje i video, jímž provází hlas Ivana Trojana. Produkce i protagonisté na něm pracovali zdarma. Jako ambasadoři v klipu vedle Trojana vystupují mimo jiné Alice Bendová, Ben Cristovao, Eva Samková, David Svoboda, Janek Rubeš či Ondřej Neff. Sbírka, jíž pořádá spolek Běhejme a pomáhejme útulkům, se koná do 4. října, zapojilo se 112 útulků. Partnery akce jsou Slevomat, Symfonie Group, Renegardz, Panavision Prague a Sype studio. Mediálními partnery pak TV Seznam, Aktuálně.cz, Prima, BigMedia, Ledmultimedia, TV Praha, Blesk Tlapky, Dlabačov, Fiddo, OKO1, TV Fonka, Televize Spolu a Zprávy Příbram.

Trojan si zahrál rovněž v dalším ze spotů Českých drah. V reklamě, kterou vytvořila agentura Havas v režii Ondřeje Trojana s produkcí Total Help Art, opět hraje roli popleteného otce. Tentokrát s rodinou nejede jako punker k Punkvě, ale míří do zahraničí. Kampaň běží do 15. října v TV, v outdooru, v rozhlase, online a na sociálních médiích.

Zvířátka jsou pak protagonisty nové kampaně Moneta Money Bank pro její Běžný účet. Vedle kocoura, tradičně obsazeného do hlavní role, se ve spotu objeví i zlatá rybka. Ta má kocourovi s pomocí tři přání opět zajistit pozornost paničky, která věnuje veškerou pozornost mobilu s běžným účtem. TV spot natočila režisérka Alice Nellis v produkci agentury Havas. Kampaň, mediálně nasazenou od 1. září do konce listopadu, připravil tým kreativních ředitelů Jakuba Koláříka a Petra Čecha. Objeví se v TV a online prostředí.

Nadace Tipsport spouští inzertní podporu projektu Sázíme budoucnost. Hlavní část osvětové kampaně „Jeden Čech, jeden strom“ je rozplánována na září a říjen v síti kanálů televize Prima a rádií skupiny Active, v online prostoru, printu a outdooru a bude ji doprovázet i podpůrná kampaň komunikační. Občanský projekt Sázíme budoucnost včetně populární ankety Strom roku už řadu let rozvíjí Nadace Partnerství. Nadace sázkové společnosti Tipsport do projektu letos vstoupila jako jeho generální partner s claimem „Sázíme na dobrou věc“. Autory kampaně jsou Milan Hladký a Dejan Galovič.

Se startem září začala i další kampaň Art Directors Club (ADC) v rámci projektu Unit, jenž se věnuje společenským otázkám. Tentokrát pod taktovkou agentury Haze a Martina Charváta a Lumíra Kajnara upozorňuje na právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů či institucí. Všechny tyto instituce jsou povinny odpovědět do třiceti dnů. Málokdo ale toto právo využívá, což je podle autorů kampaně škoda – jen informovaný občan může kontrolovat činnost úřadů a institucí. Navíc dotaz na informace musí být položen formálně správně, tak, aby splňoval veškeré zákonné nároky. Tyto byrokratické překážky řeší projekt www.informaceprovsechny.cz, který kampaň ADC podporuje.

Plochy pro kampaň poskytla tradičně společnost JCDecaux a připojila i své holopanely firma HoloMotion Media. V předchozích projektech pro Unit se agentury ve spojení s ADC věnovaly varováním před rakovinou kůže, vyzývaly k darování krve a upozorňovaly na krizí „ohrožené kulturní druhy“.

Čtěte také:
Zlata Ulrichová opustila Penny Market, nově vede marketing Rohlíku

Zavřít reklamu

Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Starší článek

VIDEO: Jen tu naši Zem urážíš! SodaStream spouští televizní kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.