Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADC
Marketing

Novinky v reklamách: kampaně od září pomáhají zvířatům i společnosti

Jakub Křešnička8. 9. 202026. 11. 2020

Sbírku na Den zvířat podporuje zdarma vytvořený videospot, v němž se objevuje Ivan Trojan, který hraje i v další reklamě Českých drah. Zvířata pomáhají propagovat účet u Money bank. Tipsport sází stromy a Art Directors Club podporuje právo občanů na informovanost.

Druhý ročník charitativní sbírky Den zvířat podporuje i video, jímž provází hlas Ivana Trojana. Produkce i protagonisté na něm pracovali zdarma. Jako ambasadoři v klipu vedle Trojana vystupují mimo jiné Alice Bendová, Ben Cristovao, Eva Samková, David Svoboda, Janek Rubeš či Ondřej Neff. Sbírka, jíž pořádá spolek Běhejme a pomáhejme útulkům, se koná do 4. října, zapojilo se 112 útulků. Partnery akce jsou Slevomat, Symfonie Group, Renegardz, Panavision Prague a Sype studio. Mediálními partnery pak TV Seznam, Aktuálně.cz, Prima, BigMedia, Ledmultimedia, TV Praha, Blesk Tlapky, Dlabačov, Fiddo, OKO1, TV Fonka, Televize Spolu a Zprávy Příbram.

Trojan si zahrál rovněž v dalším ze spotů Českých drah. V reklamě, kterou vytvořila agentura Havas v režii Ondřeje Trojana s produkcí Total Help Art, opět hraje roli popleteného otce. Tentokrát s rodinou nejede jako punker k Punkvě, ale míří do zahraničí. Kampaň běží do 15. října v TV, v outdooru, v rozhlase, online a na sociálních médiích.

Zvířátka jsou pak protagonisty nové kampaně Moneta Money Bank pro její Běžný účet. Vedle kocoura, tradičně obsazeného do hlavní role, se ve spotu objeví i zlatá rybka. Ta má kocourovi s pomocí tři přání opět zajistit pozornost paničky, která věnuje veškerou pozornost mobilu s běžným účtem. TV spot natočila režisérka Alice Nellis v produkci agentury Havas. Kampaň, mediálně nasazenou od 1. září do konce listopadu, připravil tým kreativních ředitelů Jakuba Koláříka a Petra Čecha. Objeví se v TV a online prostředí.

Nadace Tipsport spouští inzertní podporu projektu Sázíme budoucnost. Hlavní část osvětové kampaně „Jeden Čech, jeden strom“ je rozplánována na září a říjen v síti kanálů televize Prima a rádií skupiny Active, v online prostoru, printu a outdooru a bude ji doprovázet i podpůrná kampaň komunikační. Občanský projekt Sázíme budoucnost včetně populární ankety Strom roku už řadu let rozvíjí Nadace Partnerství. Nadace sázkové společnosti Tipsport do projektu letos vstoupila jako jeho generální partner s claimem „Sázíme na dobrou věc“. Autory kampaně jsou Milan Hladký a Dejan Galovič.

Se startem září začala i další kampaň Art Directors Club (ADC) v rámci projektu Unit, jenž se věnuje společenským otázkám. Tentokrát pod taktovkou agentury Haze a Martina Charváta a Lumíra Kajnara upozorňuje na právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů či institucí. Všechny tyto instituce jsou povinny odpovědět do třiceti dnů. Málokdo ale toto právo využívá, což je podle autorů kampaně škoda – jen informovaný občan může kontrolovat činnost úřadů a institucí. Navíc dotaz na informace musí být položen formálně správně, tak, aby splňoval veškeré zákonné nároky. Tyto byrokratické překážky řeší projekt www.informaceprovsechny.cz, který kampaň ADC podporuje.

Plochy pro kampaň poskytla tradičně společnost JCDecaux a připojila i své holopanely firma HoloMotion Media. V předchozích projektech pro Unit se agentury ve spojení s ADC věnovaly varováním před rakovinou kůže, vyzývaly k darování krve a upozorňovaly na krizí „ohrožené kulturní druhy“.

Čtěte také:
Zlata Ulrichová opustila Penny Market, nově vede marketing Rohlíku

×

Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Starší článek

VIDEO: Jen tu naši Zem urážíš! SodaStream spouští televizní kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více