Foto: Mall Pay

Odložené platbě Mall Pay se nově říká skipování. Kampaň ji přirovnává k aerobiku

6. 10. 2020 13:10

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Odložená platba Mall Pay, která útočí na standardní dobírku, má nový komunikační koncept a názvosloví. Kartě, která bude sloužit jako brána k odložené platbě za nákup, se nově říká skipovací. Kreativa pochází z dílny Brainz Disruptive. 

Skipování má představovat přeskočení překážek spojených s placením, které jako bariéra brání úspěšnému dokončení nákupu, ale také minimalizaci všech administrativních kroků nutných k získání účtů a karty. „Výrazně lépe vyjadřuje, co chceme zákazníkům přinést. Neodkládáme totiž pouze platbu. Umožňujeme přeskočit výběr platební metody, zadávání karetních údajů, odpočítávání dnů do výplaty nebo starosti s reklamací, pokud vyberete špatné zboží. A díky jednoduchému zákaznickému prostředí také bankovní byrokracii,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay. 

 „S novou kampaní chceme zaujmout ve stojatých vodách finančních služeb a oslovit naši cílovou skupinu nakupujících mezi 25–44 lety. Návrh studia Brainz Disruptive, pojmout ,skipování‘ jako lekci aerobiku, přesně naplnil naše zadání na zábavnou a provokativní kampaň,“ uvádí Adam Bílek, šéf marketingu Mall Pay, který stojí za zrodem anglicismu.  

Na online tiskové konferenci Kolesa řekl, že si nemyslí, že by Češi měli problém anglické slovo přijmout. Připustil, že nová terminologie je jedním ze způsobů, jak se vyhnout negativní konotaci spojené s termínem „odložená platba“. „Samozřejmě, že v Česku narážíme na určité stigma spojené s úvěry, lidé jsou k tomu skeptičtí, musíme neustále vysvětlovat, že se nejedná o žádnou past a snahu účtovat lidem poplatky po splatnosti, ale že se jde o moderní platební metodu,“ řekl Kolesa. Společnost už dříve MAM sdělila, že až jedna třetina žadatelů v žádosti o odložení platby neuspěje. Na podobnou službu s názvem PlatímPak láka i Equa Bank. Kolesa konkurenci vítá, protože se tím prý potvrzuje, že to Mall Pay „dělá dobře“.  

ČTĚTE TAKÉ
Mall Pay nabídne zákazníkům své platební karty. Získal licenci

Brainz Disruptive předložilo v rámci tendru, jenž Mall Pay vyhlásil na konci února, hned několik návrhů. V Mall Pay si nakonec zvolili energickou dvojici cvičitelů, kteří s ikonickou dikcí a v rytmu povzbuzují a motivují k vyzkoušení produktu. Komunikace kombinuje TV, online, social, print a out-of-home, spuštěna byla na počátku října. 

Informace o kampani

Kreativní agentura: Brainz Studios 

Produkční agentura: Flux Films 

Klient: Mall Pay 

Nasazení: od října 2020 

Obor: Finanční služby 

Mediamix: TV, Online, Out-of-home, Print, Social 

Kreativní supervize: Štěpán Kleník 

Kreativní koncept: Jakub Smoljak, Jan Patawa, Petr Růžička 

Art Director: Filip Černý, Pavel Tichoň 

Režie: Jakub Smoljak 

Produkce: Honza Šátava 

Copywriter: Lenka Samešová 

Account manager: Dominik Chvojka 

Foto: Mall Pay

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.