Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mall Pay
Marketing

Mall Pay nabídne zákazníkům své platební karty. Získal licenci

Redakce MAM21. 9. 202026. 11. 2020

MALL Pay skupiny MALL Group a banky ČSOB nově získal od ČNB licenci poskytovatele platebních služeb malého rozsahu. Ta mu umožní spustit nový produkt v podobě prémiových účtů, které budou navázané na samostatnou platební kartu MALL Pay.

Platební ekosystém MALL Pay, jehož nejviditelnější částí je v současnosti odložená platba pro e-shopy a online služby, se rozšíří. MALL Pay začíná s testováním připravených prémiových účtů spojených s vlastní platební kartou, jejímž issuerem bude ČSOB. Účty s kartou bude zákazníkům nabízet ještě před startem letošní vánoční sezony.

„Licenční proces je opravdu náročný. V rámci licenčního řízení ČNB detailně posuzuje, jakým způsobem společnost řídí rizika, jak jsou nastaveny její interní procesy, jak je společnost finančně zajištěna nebo třeba i reálnost předpokladů, na kterých společnost staví svůj byznys plán. Nároky jsou rok od roku přísnější a je vidět, že ČNB k udělování licence přistupuje velmi odpovědně a je důsledná v posuzování, koho na tuzemský finanční trh pustí. I proto jsme v MALL Pay rádi, že jsme v této náročné zkoušce obstáli,“ uvádí Richard Kotrlík, CFO a CRO MALL Pay.

Podle Kotrlíka je skutečnost, že se celý proces nakonec podařilo dovést do zdárného konce, důkazem o smyslu partnerství dynamického e-commerce hráče a banky.

ČTĚTE TAKÉ
„Chceme pomoci zavřeným prodejnám.“ Obchodníci mohou nabízet zboží online na MALL.cz

Nové prémiové účty MALL Pay s vlastní kartou mají dát plně vyniknout benefitům služby. Dokážou nabídnout výrazně delší splatnost a vyšší limit na nákupy, využívat odloženou platbu bude možné všude, i na místech, kde zatím není implementována – a to jak v e-shopech, u online služeb nebo v offline prostředí. Zároveň bude možné využívat čerpat řadu výhod – například dopravu zdarma, služby pro domácnost nebo odměny za nákupy.

„Takzvané BNPL platební metody – tedy buy now, pay later – patří v evropském regionu k těm nejrychleji rostoucím. V ČSOB věříme, že právě v doplnění samotné platební transakce o další benefity je cesta, kterou se bude vyvíjet online i offline trh. Karta MALL Pay a s ní propojené MALL Pay účty nabízí podmínky, které jsou nastavené na míru běžnému českému zákazníkovi pro zajištění pohodlí u běžných každodenních nákupů. Jejich propozice navíc budeme dále vylepšovat,“ zmiňuje Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace.

„Stáváme se jedním z mála e-commerce hráčů, operujících s vlastní licencí. Hodláme toho využít a vybudovat v našem regionu platební nástroj, který na jedné straně poskytne maximální pohodlí pro zákazníky, na druhé straně zajistí maximální přínos pro zapojené e-shopy a online služby. Podíl odložených plateb má v Česku šanci na exponenciální růst a MALL Group chce být jedním z hlavních hybatelů tohoto trendu,“ zmiňuje Jakub Střeštík, CCO MALL Group.

×

Bezrealitky v nové kampani: Opustě zastaralý svět realitek

Starší článek

VIDEO: Reklama na kávu Hugha Jackmana od agentury Ryana Reynoldse

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více