Foto: E-on

Mediální agenturou E.ON bude Starcom z Publicis Group

27. 10. 2020 09:10

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Publicis Group vyhrála se svou mediální agenturou Starcom tendr na zastupování energetické společnosti E.ON na osmi trzích – německém, britském, švédském, rumunském, maďarském, nizozemském a českém.

Většinu aktivit má koordinovat německá centrál Publicis Group. Spolupráce oficiálně začne v lednu 2021. Skupina o tom informovala v globální tiskové zprávě. „Partnerství s E.ON zpečetilo širší spolupráci, která se zaměří na komplexní komunikační strategii a plánování pro další růst E.ON. Jsme rádi, že můžeme být jeho součástí. Spolupráce vypovídá o efektivitě našeho modelu, který se zaměřuje na růstu a úspěch našich klientů,“ řekl Steve King, COO Publicis Groupe, který má na starosti evropskou agendu. 

ČTĚTE TAKÉ
ČEZ si vybral eventové a BTL agentury pro celostátní i regionální aktivity

„Starcom jsme vybrali, protože prokázala velmi dobrou kompetenci ve strategii a nabídla dobré ceny. Od spolupráce si slibujeme cizelování naší mediální strategie v příštích letech a v konečném důsledku lepší zásahy a viditelnost komunikace,“ řekl k partnerství Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace E.ON. 

Foto: E-on

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení