Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČEZ
Marketing

ČEZ si vybral eventové a BTL agentury pro celostátní i regionální aktivity

Irena Buřívalová12. 10. 202012. 10. 2020

Poskytovatel elektřiny ČEZ podepsal smlouvy s jedenácti firmami, které pro něj budou v následujících čtyřech letech zajišťovat všechny eventové projekty a BTL aktivity. Aktuálně většina akcí probíhá online. Před pandemií polostátní gigant pořádal i desítku eventů denně. 

Veřejná zakázka na Služby eventových agentur a komplexní zajištění BTL aktivit je podle mluvčího ČEZ Ladislava Kříže v tuto chvíli kompletně uzavřena. Vyhlášena byla k 12. 12. 2019 a rozdělena na devět částí, jejichž předmětem bylo zasmluvnit poskytovatele služeb pro celostátní eventové akce, regionální eventové akce a komplexní zajištění BTL aktivit. 

„Spolupráce s větším množstvím agentur je jediná možnost, jak to celé zvládnout, protože za běžného provozu máme sedm až deset akcí denně. Teď se samozřejmě většina přesunula na online,“ řekl mluvčí Ladislav Kříž MAM. Nevyloučil, že s ohledem na pandemii a související omezení se plánované prostředky nemusí vyčerpat. V případě Vinland se jedná například o 12 mil. korun. ČEZ agentury soutěží vždy na čtyři roky. 

Přehled aktuálních dodavatelů: 

Pro celostátní eventové akce: Arcadia Praha, RTR events, MVP events 

Pro regionální eventové akce: 

  • Praha a Středočeský kraj: Vinland 
  • Ústecký a Liberecký kraj: Václav Šťastný – Šťastný produkce 
  • Plzeňský a Karlovarský kraj: Eseta group 
  • Královéhradecký a Pardubický kraj: Studio Artefakt 
  • Jihočeský kraj : ART 4 Promotion 
  • Kraj Vysočina a Jihomoravský kraj: D.A.N. production 
  • Olomoucký, Zlínský a Moravskoslezský kraj: Agentura API 

Pro komplexní zajištění BTL aktivit: RTR events, Arcadia Praha, Brothers 

×

Firmy potřebují pomoci s reakcí na krizi. Stratégové by měli dokázat svůj přínos

Starší článek

Bolt v Praze spouští službu sdílených elektrických kol. Přivezl jich 600

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více