Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: FTV Prima
Marketing

Media Club plánuje zdražit reklamu o pět procent. „Peníze na trhu jsou“

Irena Buřívalová27. 10. 202025. 11. 2020

Media Club, který zastupuje v prodejích inzerce i Televizi Prima, chce v příštím roce zvýšit ceny reklamního prostoru v průměru o pět procent. MAM to sdělil obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška v rozhovoru, jehož plná verze vyjde 2. listopadu v MAM č. 44.

„Předpokládáme, že peněz na trhu nebude moc ubývat, takže očekáváme zvýšení cen zhruba mezi pěti až deseti procenty,“ řekl. „Myslím, že do vývoje a vyjednávání pandemie teprve ještě zasáhne, zatím neshledáváme žádné plošné snižování u rozpočtů. Minimálně teď v závěru roku je peněz dostatek,“ doplnil Dianiška. Následně v tiskové zprávě uvedl: „Síla Media Clubu spočívá v možnosti nabídnout klientům komunikační strategie napříč platformami. Mezi nimi jsou naše rádia, která zasáhnou 66 procent všech posluchačů v ČR, printy, online, eventy nebo HbbTV, v níž počet přehraných videí meziročně vzrostl o 73 procent.

ČTĚTE TAKÉ
TV Nova zdraží v roce 2021 reklamu o pět procent. „Očekáváme růst poptávky“

Podle něj je o inzerci ke konci roku nebývalý zájem.  Vánoce jsou tradičně silné, ale letos se ještě ukazuje efekt z jara odložených investic. Z inzertního pohledu rostou zejména e-shopy a srovnávače. „Online brandy používají televizi k tomu, aby si vybudovaly značku. Potřebují nás, aby mohly být dobré a efektivní,“ shrnuje Dianiška.  

Čím dál více se přitom daří přímým prodejům reklamy, které podle jeho slov rostou zhruba o deset procent ročně, i když pro letošek bude nárůst s ohledem na pandemii patrně nižší. Firmě roste i sledovanost v kategorii 15–69 let. Pro Primu bylo září údajně nejlepším měsícem od roku 2006. Sázka na Super Break, reklamní prostor po TOP Staru o délce jedné minuty pro maximálně dva inzerenty, naopak nevyšla. O formát není zájem pro jeho vysokou cenu. (Více v magazínu MAM č. 44) 

 

Zavřít reklamu

Šéf marketingu Penamu Martin Dolský získal funkci i v United Bakeries

Starší článek

VIDEO: „Letos jsou dárky na nás.“ O2 zahajuje vánoční kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.