Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: TV Nova
Marketing

TV Nova zdraží v roce 2021 reklamu o pět procent. „Očekáváme růst poptávky“

Irena Buřívalová23. 10. 202027. 10. 2020

TV Nova zatím změny ve své obchodní politice nechystá. Ceny reklamního prostoru zvyšuje jen mírně. MAM to sdělil generální ředitel televize Jan Vlček v reakci na zaslané otázky.  

„Letošní rok byl pro různé subjekty na trhu poměrně turbulentní a o to více se soustředíme na to, co fungovalo. Takže změn v obchodní politice je opravdu minimum, zachováváme nastavení základních principů a cen na úrovni letošního roku, vyjma základní ceny reklamy CPP, která se mírně navyšuje o pět procent,“ říká jeden z generálních ředitelů TV Nova Jan Vlček.  

Doplnil, že základní struktura a principy obchodní politiky se nemění již několik let. „Jsme stabilní partner pro spolupráci. Vycházíme z toho, co se nám osvědčilo a v tom pokračujeme,“ dodává.

PSALI JSME
Miliardový obchod stvrzen: PPF získala CME, vedení Novy zůstává bez změny

Podle šéfa Novy jsou si zadavatelé vědomi, že televizní podpora je pro jejich značky klíčová a její případné snížení se dříve nebo později nepříznivě projeví na pozici brandu. „Očekáváme rostoucí poptávku po TV reklamě a tento trend jasně naznačuje již vývoj v letošní podzimní sezoně,“ pokračuje Vlček. Vnímá, že některým odvětvím se v letošním roce dařilo lépe, zatímco jiným naopak hůře než v předchozích letech. Tyto změny se podle něj částečně promítly i do reklamních aktivit různých sektorů. 

Ve vysílacím schématu rovněž nechce Nova nic měnit, protože je podle Vlčka osvědčené a stabilní. „Uvádíme zcela nový formát Svatba na první pohled. Samozřejmě přinášíme premiérové řady pořadů, které diváci znají a které si oblíbili. Zmíním například velmi úspěšný MasterChef, v nadcházejících týdnech se vrací také premiérové díly pořadu Utajený šéf,“ uzavírá Vlček. 

TV Nova, stejně jakou celou CME nedávno převzala investiční skupina PPF. Výměna manažerů zatím proběhla jen na úrovni CME. Podle vyjádření PPF se žádné změny ve vedení TV Nova „aktuálně“ nechystají. Loni TV Nova utržila z prodeje televizní reklamy 4,3 miliardy korun, což bylo o šest procent více než v roce 2018. 

Zavřít reklamu

Cheb, Písek či Jihlava. Sinsay otevře v Česku v příštím roce další obchody

Starší článek

„Od snídaně až po večerní relax.“ Coca-Cola v Česku uvádí produkty Costa Coffee

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.