Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lidl
Marketing

Ledecká tváří nové kolekce Lidlu. „Snad se zvýší obliba zimních sportů,“ přeje si

Redakce MAM5. 10. 202025. 11. 2020

Profesionální lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká představila novou zimní kolekci oblečení společnosti Lidl.

Společnost Lidl již v minulosti s olympijskou vítězkou Ester Ledeckou spolupracovala. „Doufám, že i díky této kolekci se zvýší obliba zimních sportů mezi dětmi i dospělými,“ uvedla Ledecká.

ČTĚTE TAKÉ
Ledecká znovu spolupracuje s Lidlem. Představila trekingovou kolekci

Kolekce oblečení bude uváděna do prodeje postupně. Od čtvrtka 8. října zákazníci naleznou v prodejnách dětský sortiment. Následně bude k dispozici také kolekce pro dospělé. Pod značkou Crivit se v nabídce objeví lyžařské bundy, kalhoty, rukavice, ponožky, ale také fleecové mikiny, funkční trika a spodní prádlo či pletené zimní čepice. Sortiment zahrne také zimní obuv.

„Těší nás, že právě Ester Ledecká, která je symbolem zimních sportů, nadále pokračuje ve spolupráci s naší společností. Našim zákazníkům chceme prostřednictvím této akce nabídnout kvalitní kompletní výbavu na zimní sporty, a to za přijatelnou cenu,“ dodává jednatel společnosti Michal Farník. 

×

„Buď jako já!“ vyzývá trenér Mourinho. Stal se ambasadorem značky XTB

Starší článek

Mobilní aplikace Benziny: umožní platit přímo u stojanu a získat slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více