Ledecká znovu spolupracuje s Lidlem. Představila trekingovou kolekci

12. 8. 2020 13:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Dvojnásobná olympijská vítězka Ester Ledecká představí novou kolekci Lidl oblečení: trekingovou výbavu, která se v prodejnách objeví ve čtvrtek 13. srpna.

Lidl navazuje na spolupráci se slavnou českou lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou. Po loňské kolekci zaměřené na zimní sporty nabídne zákazníkům trekingovou akci. V nabídce se objeví trekingové bundy, softshellové kabáty, funkční trika i kalhoty, chybět nebudou ani pevné boty a trekingové sandály.

PSALI JSME
Ledecká, Dočkal či Muradov tvářemi Tipsportu. Startuje obří kampaň o sázkařích

 „Češi jsou turistický a kempařský národ, což se ještě více projevilo v souvislosti s pandemií koronaviru, kvůli které mnoho rodin tráví dovolenou v tuzemsku. Naší akcí zaměřenou na kempování i treking jim proto chceme dopřát ucelenou nabídku, která je kvalitní a přitom cenově dostupná,“ přibližuje jednatel společnosti Michal Farník.

https://www.youtube.com/watch?v=OOyYPtP4uBs

Akce zahrnuje také spací pytle, stany, pláštěnky a batohy, ale také potřeby na kempování jako je solární sprcha nebo kempinkový dřez.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.