Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Ledecká, Dočkal či Muradov tvářemi Tipsportu. Startuje obří kampaň o sázkařích

Pavel Hejkrlík6. 8. 20207. 8. 2020

Tipsport spouští jednu z nejrozsáhlejších dlouhodobých kampaní ve své historii. Do televize a onlinu tento měsíc nasazuje první ze tří desítek verzí různých tematických spotů. Kampaň rozvíjí téma největší komunity sázkařů a zdůrazňuje komunitní charakter sázení s Tipsportem.

Ve spotech natočených s nejpopulárnějšími českými a slovenskými sportovci se zobrazují interaktivní a sociální prvky, které největší česká sázková společnost klientům nabízí: analýzy, sdílení tiketu a vzájemné inspirace, statistiky k zápasu, chat a další.

Ve spotech vystupují jako tváře Tipsportu například fotbalista pražské Sparty Bořek Dočkal, bojovník MMA Machmud Muradov, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, beachvolejbalistky Bára Hermannová a Markéta Nausch Sluková, kapitánka české basketbalové reprezentace Kateřina Elhotová a zástupci hokejové reprezentace Dominik Kubalík a Tomáš Zohorna. Na slovenském trhu poběží i spoty s tamními hokejovými reprezentanty Martinem Fehérvárym a Martinem Bakošem. Celkem se v kampani vystřídá osm různých sázkařsky populárních sportovních odvětví.

Na kreativě Tipsport spolupracoval s freelancery, produkci znovu svěřil společnosti Woobetz, spoty režíroval Jakub Švejkar. Spoty budou nasazovány jako sponzorské vzkazy i klasické reklamy v délkách od 10 do 30 vteřin postupně podle sezony, v televizi se první z nich objeví v pátek 14. srpna. Všechny spoty se točily na jednom místě v ateliéru v pražských Letňanech.

Basketbalistka Kateřina Elhotová a lyžařka Ester Ledecká při natáčení spotu

×

Do Lidlu míří regionální dodavatelé. Akci doprovodí speciální kampaň

Starší článek

Banánový chléb hvězdou Spotify. Koronakrize změnila playlisty posluchačů

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Kouřová clona AB: „spin-doctoring“ po česku

Byla čtvrtá únorová neděle a nářek premiéra Andreje Babiše v pořadu Partie na CNN Prima News — vzhledem k poslední šanci provětrat se…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více