Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heroine
Média

Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Irena Buřívalová19. 10. 202025. 11. 2020

Web Heroine vydavatelství Partners media, který si klade za cíl přinášet v záplavě vzájemně se podobajících ženských časopisů kvalitní alternativu, chce v crowdfundingové kampani na Hithit.cz vybrat alespoň 250 tisíc korun. Získané prostředky využije na desítku podcastů s názvem Hlas Heroine. Dva bonusové díly si mají poslechnout jen ti, kteří v kampani přispějí.  

„Časy jsou pro média náročné. Proto jsme se rozhodli pro financování podcastů poprvé využít kromě vlastních zdrojů i crowdfunding. Inspiroval nás k tomu určitě i úspěch dalších kampaní DVTV či magazínu Reportér,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media. 

Zajímavé ženské osobnosti vyzpovídá instruktor sebeobrany, propagátor veganství a provozovatel podcastu o (nejen) sportovních úspěších Pavel Houdek, který s Heroine spolupracuje jako autor. Jednotlivé díly mají přinést často opomíjená společenská témata jako je sexuální výchova mládeže, ženská sexualita a její veřejný obraz, samoživitelky nebo jak se naučit říkat „ne“. Sbírku podpoří spot natočený Marikou Pecháčkovou a Vítem Klusákem, který poběží na sociálních sítích a partnerských webech. 

PSALI JSME
„Začátek další éry.“ DVTV vybrala od diváků 9,7 milionu na svůj rozvoj

Web Heroine zahájil zkraje roku 2019. Na podzim se přidala ještě tištěná verze. Slibnému rozjezdu dvouměsíčníku se postavila do cesty pandemie, která má za příčinu pokles inzerce a prodejů na stáncích pro řadu titulů. Květnové číslo proto vůbec nešlo do přímého prodeje. Červencové na stáncích už bylo a prodalo se téměř 60 procent výtisků. Cílem vydavatelství je dostat se s nákladem nad 12 500 kusů. Časopis má aktuálně více než 3 tisíce předplatitelů, další zhruba třetina nákladu se zasílá klientkám Partners.  

DVTV vybralo v kampani na Hithit.cz 9,7 milionů korun a časopis Reportér získal 1,3 miliony korun na rozhovory se zajímavými osobnostmi. Zejména v případě DVTV finální částka dalece přesáhla původní očekávání.  

×

Vnější vztahy a komunikaci Providentu vede Jiří Hauptmann. Prosazuje CSR

Starší článek

Prodeji novin se nejvíce dařilo ve středních a jižních Čechách. Nejméně ve Varech

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více