Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heroine
Média

Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Irena Buřívalová19. 10. 202025. 11. 2020

Web Heroine vydavatelství Partners media, který si klade za cíl přinášet v záplavě vzájemně se podobajících ženských časopisů kvalitní alternativu, chce v crowdfundingové kampani na Hithit.cz vybrat alespoň 250 tisíc korun. Získané prostředky využije na desítku podcastů s názvem Hlas Heroine. Dva bonusové díly si mají poslechnout jen ti, kteří v kampani přispějí.  

„Časy jsou pro média náročné. Proto jsme se rozhodli pro financování podcastů poprvé využít kromě vlastních zdrojů i crowdfunding. Inspiroval nás k tomu určitě i úspěch dalších kampaní DVTV či magazínu Reportér,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media. 

Zajímavé ženské osobnosti vyzpovídá instruktor sebeobrany, propagátor veganství a provozovatel podcastu o (nejen) sportovních úspěších Pavel Houdek, který s Heroine spolupracuje jako autor. Jednotlivé díly mají přinést často opomíjená společenská témata jako je sexuální výchova mládeže, ženská sexualita a její veřejný obraz, samoživitelky nebo jak se naučit říkat „ne“. Sbírku podpoří spot natočený Marikou Pecháčkovou a Vítem Klusákem, který poběží na sociálních sítích a partnerských webech. 

PSALI JSME
„Začátek další éry.“ DVTV vybrala od diváků 9,7 milionu na svůj rozvoj

Web Heroine zahájil zkraje roku 2019. Na podzim se přidala ještě tištěná verze. Slibnému rozjezdu dvouměsíčníku se postavila do cesty pandemie, která má za příčinu pokles inzerce a prodejů na stáncích pro řadu titulů. Květnové číslo proto vůbec nešlo do přímého prodeje. Červencové na stáncích už bylo a prodalo se téměř 60 procent výtisků. Cílem vydavatelství je dostat se s nákladem nad 12 500 kusů. Časopis má aktuálně více než 3 tisíce předplatitelů, další zhruba třetina nákladu se zasílá klientkám Partners.  

DVTV vybralo v kampani na Hithit.cz 9,7 milionů korun a časopis Reportér získal 1,3 miliony korun na rozhovory se zajímavými osobnostmi. Zejména v případě DVTV finální částka dalece přesáhla původní očekávání.  

Zavřít reklamu

Vnější vztahy a komunikaci Providentu vede Jiří Hauptmann. Prosazuje CSR

Starší článek

Prodeji novin se nejvíce dařilo ve středních a jižních Čechách. Nejméně ve Varech

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.