Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DVTV
Média

„Začátek další éry.“ DVTV vybrala od diváků 9,7 milionu na svůj rozvoj

Vojtěch Lhota12. 6. 202012. 6. 2020

Internetová televize DVTV vybrala pro svůj další rozvoj na crowdfundingové platformě Hithit 9,7 milionu korun. Podpořilo ji celkem 9 265 lidí.

Sbírka, jejíž cílovou částkou bylo 750 tisíc korun, skončila ve čtvrtek 11. června. Nakonec se podařilo získat třináctkrát více, než si televize stanovila. 9 738 489 Kč překonalo všechny předešlé rekordy na Hithit.com.

„Děkujeme vám všem, kdo jste se stali členy našeho kmene. A děkujeme i vám, co nás denně sledujete a podporujete. Jsme hrdí a vděční, že máme takové diváky a fanoušky. Ale tohle je teprve začátek další éry DVTV,“ napsala na Facebook DVTV.

A druhá růžová hlava na scéně! Jestli jste nás ještě nepodpořili, zbývají už jen dny: www.podporujudvtv.cz

Zveřejnil(a) DVTV dne Pátek 5. června 2020

Lidé si v rámci podpory „kupovali“ například obsah bez reklam, vědomostní hru „Pije pan prezidente?!“, hrnky DVDV, účast na rozhovorech či jen tak děkovali.

Moderátoři pořadu Daniela Drtinová, Martin Veselovský a Emma Smetana si na podporu kampaně při dosažení částky pěti milionů obarvili vlasy na růžovo.

DVTV plánuje zavést placené rozhovory bez reklam, podcasty a nový web. Jde o druhou akci tohoto typu, kterou DVTV žádala své diváky o peníze. Poprvé to bylo před pěti lety, kdy usilovala rovněž o 750 tisíc korun. Tehdy vybrala dva miliony.

×

Když marketing přestal být výsadou mužů… Autorku hesla „I ♥ New York“ ocení

Starší článek

Tomáš Koníček je novým členem představenstva ČSOB Penzijní společnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více