Oděvní značka Gap vstupuje na český trh. Prodejny otevře do konce roku
Americká značka volnočasového oblečení a doplňků Gap oznámila distribuční partnerství se společností CS Retail 1969 patřící do skupiny C.S. Apparel Group a.s. Ta přivede Gap na český a slovenský trh.
„Vnímáme oba trhy jako velmi zajímavou příležitost a jsme velmi hrdi, že zde můžeme představit tuto moderní americkou značku,“ řekl Jan Fahoun, jednatel C.S. Retail 1969. „Těšíme se, že budeme moci omni-channel nákupní zážitek, nabídnou všem novým, ale i stávajícím zákazníkům, kteří doposud nakupovali Gap produkty pouze v zahraničí. Základem bude rychlý a bezproblémový zážitek z nakupování bez ohledu na to, jestli zákazník navštíví naši prodejnu fyzicky anebo vzdáleně pomocí e-com platformy,“ dodal Fahoun.
Spolupráce mezi společností CS Retail 1969 a Gap bude zahrnovat nejen otevření specializovaných prodejen a spuštění e-commerce platformy, ale také velkoobchodní zastoupení pro český i slovenský trh.
„Naším dlouhodobým cílem je vytvoření bezproblémového nákupního zážitku prostřednictvím omni-channel strategie všem novým ale i stávajícím zákazníkům v regionu,“ uvedl Roy Hunt, Head of Gap Inc.’s Global Franchise & Strategic Alliances. „Jsme nadšeni ze spolupráce se společností CS Retail 1969, díky které budeme moci představit naše produkty rodinám v České a Slovenské republice.“
Online sortiment bude primárně postaven na nejvýraznější kolekci Gap Logo a širokém džínovém programu. Velkoobchodní kanál a exkluzivní maloobchodní prodejny budou postupně otevírány od konce roku 2020. Portfolio bude doplněno o limitované kolekce, jakými jsou například trvale udržitelné produkty, známé z Gap obchodů po celém světě.
Společnost Gap byla založena v Kalifornii v roce 1969. Dnes působí ve více než 40 zemích po celém světě.
Podobné zprávy
Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují
