Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tesco
Marketing

Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Redakce MAM7. 9. 202026. 11. 2020

Společnost Tesco spouští pilotní provoz okamžitého doručení nákupu. Ve spolupráci se službou na rozvoz potravin Dáme jídlo nabízí nákup zboží ve svých obchodech Tesco Expres a následné doručení obvykle do 30 minut od objednání.

„Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům umožnit nákup jejich oblíbených položek a okamžité doručení. Věříme, že služba budeme mít u zákazníků úspěch a usnadní jim život,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

PSALI JSME
Tesco rozváží po celé republice. Zásilku zpoplatňuje částkou 99 kč

„Pro rychlé doručení zboží objednaného on-line se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres nyní do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme,” dodává ke spolupráci výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl.

Zpočátku bude možné objednat nákup z deseti vybraných prodejen Tesco Expres v Praze. Propracovaná logistická síť Dáme jídlo má z těchto prodejen zajistit doručení nákupů téměř po celém území hlavního města. Oproti běžné nabídce supermarketů bude v první fázi možné vybírat z přibližně šesti stovek položek. V další fázi se počítá s postupným navyšováním množství dostupného zboží a počtu prodejen Tesco Expres. Nákupy z obchodů Tesco Expres by měly za zákazníkem vyrazit do 15 minut od objednání. Cena za doručení nákupu z Tesco Expres je 69 korun a objednávka musí přesáhnout částku 99 korun. Za službu nelze platit v hotovosti a stravenkami.

×

„Je nutná jednotnější profesní komunita.“ AČRA MK se stala členem AKA

Starší článek

Novinky v reklamách: kampaně od září pomáhají zvířatům i společnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více