Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tesco
Marketing

Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Redakce MAM7. 9. 202026. 11. 2020

Společnost Tesco spouští pilotní provoz okamžitého doručení nákupu. Ve spolupráci se službou na rozvoz potravin Dáme jídlo nabízí nákup zboží ve svých obchodech Tesco Expres a následné doručení obvykle do 30 minut od objednání.

„Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům umožnit nákup jejich oblíbených položek a okamžité doručení. Věříme, že služba budeme mít u zákazníků úspěch a usnadní jim život,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

PSALI JSME
Tesco rozváží po celé republice. Zásilku zpoplatňuje částkou 99 kč

„Pro rychlé doručení zboží objednaného on-line se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres nyní do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme,” dodává ke spolupráci výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl.

Zpočátku bude možné objednat nákup z deseti vybraných prodejen Tesco Expres v Praze. Propracovaná logistická síť Dáme jídlo má z těchto prodejen zajistit doručení nákupů téměř po celém území hlavního města. Oproti běžné nabídce supermarketů bude v první fázi možné vybírat z přibližně šesti stovek položek. V další fázi se počítá s postupným navyšováním množství dostupného zboží a počtu prodejen Tesco Expres. Nákupy z obchodů Tesco Expres by měly za zákazníkem vyrazit do 15 minut od objednání. Cena za doručení nákupu z Tesco Expres je 69 korun a objednávka musí přesáhnout částku 99 korun. Za službu nelze platit v hotovosti a stravenkami.

×

„Je nutná jednotnější profesní komunita.“ AČRA MK se stala členem AKA

Starší článek

Novinky v reklamách: kampaně od září pomáhají zvířatům i společnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více