Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hervis
Marketing

Nová služba Hervisu: obchod zákazníkům doručí zboží do kufru auta

Irena Buřívalová17. 9. 202026. 11. 2020

Se zhoršující se epidemiologickou situací přemýšlí značky o tom, jak by co nejvíce bezkontaktně doručovaly své zboží zákazníkům. V obchodě se sportovními potřebami Hervis se proto rozhodli zboží řidičům dodat přímo do kufru auta. Služba startuje 1. října v pražském obchodním centru Westfield Chodov. 

„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Samozřejmě, že jde o službu ulehčující zákazníkům nákup v době zhoršující se epidemiologické situace,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis. Dodává, že po otestování se služba rozšíří do celé sítě. Firma během nouzového stavu zažívala zvýšený zájem o kola. Blížící se vánoční sezona je vedle jara hlavním vrcholem roku. Štádler očekává zájem o lyže, kola i kolonožky (hoverboardy). 

ČTĚTE TAKÉ
Lego spojí síly s dalšími známými značkami. Na řadě je Adidas a Levi’s

Ještě sofistikovanější doručování do kufru auta vyvíjí ve Škoda Auto. O projektu se v médiích mluvilo už na jaře 2019. „Škoda Auto se svými partnery na technologii doručování do kufru nadále pracuje. Partnerem je mimo jiné společnost Alza.cz, která na projektu spolupracuje již od samého začátku. Účast dalších případných partnerů v tuto chvíli nelze komentovat. Termín případného uvedení na trh není v tuto chvíli znám a bude včas oznámen,“ napsal Martin Ježek tiskový mluvčí pro digitální témata ve Škoda Auto. 

Spolupracovat s automobilkou chtěli i v Rohlik.cz, ale z plánu nakonec sešlo. Podle současné šéfky PR Zdeňky Svobodové Kuhnové se projekt, u jehož zrodu nebyla, ani nestačil rozjet. „V tuto chvíli už o tom neuvažujeme. Neslučuje se to službou, kterou nabízíme, protože bychom nebyli schopni garantovat čerstvost, která je pro nás prioritou,“ říká.  

Projekt je technicky velmi náročný. Pracuje na něm digitální divize Škoda Auto DigiLab. Kurýr má získat polohu vozu zákazníka a pomocí aplikace si jednorázově a ve stanoveném intervalu kufr otevřít. 

×

Leaders Talk bude hledat odpovědi na otázky nové reality

Starší článek

Bageterie Boulevard expanduje. Otevřela pobočku na Smíchově

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více