Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hervis
Marketing

Nová služba Hervisu: obchod zákazníkům doručí zboží do kufru auta

Irena Buřívalová17. 9. 202026. 11. 2020

Se zhoršující se epidemiologickou situací přemýšlí značky o tom, jak by co nejvíce bezkontaktně doručovaly své zboží zákazníkům. V obchodě se sportovními potřebami Hervis se proto rozhodli zboží řidičům dodat přímo do kufru auta. Služba startuje 1. října v pražském obchodním centru Westfield Chodov. 

„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Samozřejmě, že jde o službu ulehčující zákazníkům nákup v době zhoršující se epidemiologické situace,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis. Dodává, že po otestování se služba rozšíří do celé sítě. Firma během nouzového stavu zažívala zvýšený zájem o kola. Blížící se vánoční sezona je vedle jara hlavním vrcholem roku. Štádler očekává zájem o lyže, kola i kolonožky (hoverboardy). 

ČTĚTE TAKÉ
Lego spojí síly s dalšími známými značkami. Na řadě je Adidas a Levi’s

Ještě sofistikovanější doručování do kufru auta vyvíjí ve Škoda Auto. O projektu se v médiích mluvilo už na jaře 2019. „Škoda Auto se svými partnery na technologii doručování do kufru nadále pracuje. Partnerem je mimo jiné společnost Alza.cz, která na projektu spolupracuje již od samého začátku. Účast dalších případných partnerů v tuto chvíli nelze komentovat. Termín případného uvedení na trh není v tuto chvíli znám a bude včas oznámen,“ napsal Martin Ježek tiskový mluvčí pro digitální témata ve Škoda Auto. 

Spolupracovat s automobilkou chtěli i v Rohlik.cz, ale z plánu nakonec sešlo. Podle současné šéfky PR Zdeňky Svobodové Kuhnové se projekt, u jehož zrodu nebyla, ani nestačil rozjet. „V tuto chvíli už o tom neuvažujeme. Neslučuje se to službou, kterou nabízíme, protože bychom nebyli schopni garantovat čerstvost, která je pro nás prioritou,“ říká.  

Projekt je technicky velmi náročný. Pracuje na něm digitální divize Škoda Auto DigiLab. Kurýr má získat polohu vozu zákazníka a pomocí aplikace si jednorázově a ve stanoveném intervalu kufr otevřít. 

×

Leaders Talk bude hledat odpovědi na otázky nové reality

Starší článek

Bageterie Boulevard expanduje. Otevřela pobočku na Smíchově

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Česká televize spustí novou zpravodajskou relaci: poběží na programu ČT3

Každé všední dopoledne s tím nejdůležitějším z aktuálního dění ze světa i ze zahraničí. To je nová relace nazvaná Zprávy ČT3, která doplní…
28. 1. 202128. 1. 2021
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů k očkovací kampani

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden…
28. 1. 202128. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
28. 1. 202128. 1. 2021
Média

SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší…
28. 1. 202128. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více