Foto: Seznam.cz

Komerční obsah v síti Seznam.cz zastřeší nové Seznam Brand Studio

2. 9. 2020 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Technologická společnost Seznam.cz od září sdružuje všechny obsahové komerční produkty na jedno místo do nově vznikajícího Seznam Brand Studia. Důvodem je fakt, že komerční obsah společnosti se během posledních dvou let rozrostl o nové formáty. Seznam Brand Studio má klientům nabízet celou plejádu produktů jako je Seznam Native, product placement, testování, kontextovou reklamu a řadu dalších.

Společnost má ambici navrhovat podle potřeb klientů jejich celoroční strategie napříč různými obsahovými komerčními produkty. S rozšiřováním sítě Seznamu se totiž v poslední době zvyšuje i komerční obsah v médiích Seznamu. „Seznam dnes již není jen osm miliónů lidí na internetu, ale také třeba 2,2 miliónu unikátních diváků v televizi, 350 tisíc čtenářů v tiskovém suplementu týdně, nebo dle našich dat přes 200 tisíc posluchačů týdně v rádiu na různých platformách. Zde všude obsahově komunikujeme s našimi uživateli a chceme tuto možnost nabídnout i našim obchodním partnerům. Vzniká celá řada nových produktů. Jde například o Seznam Native, Advertorial či product placement, které našim klientům distribuují zajímavý reklamní obsah netradičními cestami. Nově spojíme aktivity komerčního obsahu do jednoho místa, Seznam Brand Studia, které bude v Seznamu odpovědné za všechny produkty spadající do této oblasti,“ uvádí Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Inspirací pro projekt se stala brand studia známých zahraničních médií. „Mezi příklady mohu uvést CNN Create, T Brand Studio, WSJ Custom Studios, Guardian Labs či BBC StoryWorks,“ doplňuje Búřil.

ČTĚTE TAKÉ
V krizi je potřeba zalehnout na matrace, říká obchodní ředitel Seznamu

Do budoucna chce technologická společnost posílit všechny typy komerčního obsahu, a to nejen o další textové formáty, ale i o video a audio. V rámci obsahových služeb Seznamu mají podle Búřila velmi dobrý dopad komerční články produktu Seznam Native, se kterými uživatelé rádi tráví hodně času. Seznam.cz plánuje rozšířit spolupráci s dalšími médii nejen v rámci ČR, ale i se zahraničními mediálními domy. Novinkou je například spolupráce se SME.sk.

Seznam Brand Studio od září povede Ondřej Sitta, dosavadní projektový manažer Seznam Native. Tým bude společnost v dohledné době personálně posilovat.

Foto: Seznam.cz

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.