Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Tchibo Blog se rozšiřuje do Polska. Obsah vede agentura Bubble

Redakce MAM25. 8. 202025. 8. 2020

Firemní blog Tchibo se rozšiřuje do další země. Po Česku začátkem června odstartoval i v Polsku. O obsah a mediální plánování se stejně jako u české a slovenské verze stará obsahová agentura Bubble.

„Tchibo Blog tvoříme už přes tři roky a je skvělé, že naše práce je vidět i za hranicemi. Je to první zahraniční projekt v takové velikosti a všechno, co jsme se naučili o českých čtenářkách teď naplno využijeme i v Polsku,“ řekl Martin Pistulka, Creative Director v Bubble. Polský Tchibo blog vede v Bubble editorka Marta Kaniewski, přičemž velkou výhodou je, že obě redakce mohou na tématech pracovat společně a vzájemně se doplňovat. Čtenářky u našich sousedů se mohou těšit na 12 článků měsíčně (čtyři od polských autorek a osm převzatých z českého a slovenského blogu).

ČTĚTE TAKÉ
Automobilka Lexus začala v Česku vydávat magazín Experience. Bude zdarma

„V Česku a na Slovensku jsme s Tchibo Blogem ukázali, že dobrý obsah se dokáže i sám zaplatit. Není jednoduché společnosti do podobných projektů přemluvit, ale tento blog je ukázkou toho, že provázanost témat s produkty, doplněná o dobrou práci mediálního týmu a nákupu reklamního prostoru, může skvěle fungovat. Tchibo má silný ekosystém komunikace mezi online a offline světem, na který může být po zásluze pyšný. Nyní máme příležitost skrze obsah komunikovat i na polském trhu, a to je výzva,“ komentuje Jakub Šumanský, account director v Bubble.

Podle Joanny Goś, CRM & Communications Managerky v Polsku, byl lifestylový blog chybějícím prvkem při budování povědomí o značce Tchibo. Jeho cílem je ukázat rozmanitost produktů, které Tchibo nabízí. „Na základě několikaletých zkušeností, které má agentura Bubble, a zajímavých výsledků v České republice a na Slovensku, jsme se rozhodli navázat spolupráci i přes to, že naše firmy působí kilometry od sebe. Zatím to podle nás byla dobrá volba. Navzdory krátkým termínům a zmatku souvisejícího s epidemií agentura svůj úkol zvládla a bez větších překážek spustila blog 1. června tohoto roku,“ doplnila Goś.

×

VIDEO: „Ulítlé“ boty jako impulz ke změně. Sberbank spustila novou TV kampaň

Starší článek

Isobar a Bistro Social si vytendrovaly sladkou odměnu Chupa Chups

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více