Automobilka Lexus začala v Česku vydávat magazín Experience. Bude zdarma

25. 8. 2020 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lexus Česká republika začal letos v létě vydávat tištěný magazín Lexus Experience. Snaží se tak českým zákazníkům přiblížit filozofii japonské automobilky, její nejnovější modely a technologie, a také pracuje s lokálními ambasadory. Počítá se s půlroční periodicitou, nákladem 5500 kusů, první číslo má 64 stran. 

První číslo magazínu Lexus Experience vyšlo v létě 2020, na obálce je dlouholetý ambasador značky Lexus, šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. I to je symbolem, že časopis je zaměřený na životní styl, nikoli jen automobilový svět. „Chceme čtenářům a našim věrným i potencionálním zákazníkům předat nejen informace o vozech Lexus, ale i o všech dalších aktivitách značky zábavnou a srozumitelnou formou. Magazín je hodně založený na fotografiích, z velké části z naší lokální produkce,“ popisuje PR manažerka Jitka Jechová, která má obsah v Toyotě a Lexusu na starosti.

Obsah je lokální, na přípravě časopisu Lexus nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, jen s týmem externích spolupracovníků. Témata nicméně stojí na mezinárodní filozofii značky a jejích speciálních aktivitách a projektech. První číslo proto popisuje tradiční japonský přístup k vývoji aut, jejich ruční výrobě i samotnému prodeji a péči o zákazníky, která se nese v duchu Omotenashi, schopnosti předvídat přání zákazníků dříve, než je vůbec vysloví. První vydání magazínu také představuje speciální služby Lexusu, jako jsou unikátní salonky na letišti v Bruselu či zážitkové showroomy Intersect by Lexus v Tokiu, New Yorku a Dubaji.

„Nechybí podrobné informace o nejnovějších modelech, podrobně se věnujeme i letošním finalistům každoroční soutěže Lexus Design Award. Časopis však představuje také lokální marketingové aktivity, jako jsou rozhovory s ambasadory, nebo cestovatelský seriál Počesku, na jehož vzniku se podílí Lexus a Toyota. Čtenáři se dozvědí také podrobnosti z historie značky, která na světovém trhu působí přes 30 let,“ popisuje Jechová.

Témata prvního čísla doplňuje uvedení spolupráce s boutique hotelem Chateau Mcely. Nedílnou součástí jsou velké rozhovory s ambasadory šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem nebo pilotem Petr Kopfsteinem. Časopis je zdarma a k dostání je ve všech Lexus showroomech a na akcích, které Lexus v Česku pořádá nebo na nich participuje, přičemž nejbližší z nich je veslařský závod Primátorky, který se koná 19. a 20. září na pražské Náplavce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.