Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

„Takový jsem já.“ Jaromír Soukup vydává knihu svých komentářů a úvah

Vojtěch Lhota6. 8. 20206. 8. 2020

„Není napravo, nalevo, ani populisticky uprostřed. Jde vlastní cestou,“ představuje vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa, jejího vlastníka, v anotaci knihy, kterou vydává.

Byznysmen, mediální magnát, moderátor a teď i spisovatel. Jaromír Soukup se rozhodl zveřejnit své komentáře a úvahy v ucelené knižní podobě. „Čtenáři se mohou těšit na 170 stran srozumitelných a fakty podepřených názorů známé osobnosti veřejného života k rozličným tématům, která v současnosti rezonují v české společnosti,“ uvádí vydavatelství.

Titul nese název Takový jsem já. Doporučená maloobchodní cena činí 299 korun. Kniha je rozdělena do šesti souvisejících kapitol: Politika, Právo, Svoboda, Společnost a Koronavirus. A Soukup v nich prezentuje své postoje. „Bez cenzury, bez příkras.“

ČTĚTE TAKÉ
Stoupá počet diváků, dramaticky klesá poptávka po reklamě, řekl Soukup

„Byl to Jaromír Soukup, kdo jako jeden z prvních varoval před přehnanou panikou u části veřejnosti a zkratkovitým chováním vlády. A kdo důrazně a dopředu upozorňoval na možné ekonomické dopady vládních opatření, které se následně skutečně potvrdily,“ popsalo vydavatelství Empresa Media.

„V knize čerpám ze svých zkušeností vystudovaného právníka a aktivního byznysmena, který vždy usiloval o to, stát na vlastních nohou, ale zároveň nebýt apatický vůči vnějšímu světu. Věřím, že kniha čtenáře dokáže přimět k tomu, aby nad zásadními tématy skutečně přemýšleli. Ať se mnou klidně nesouhlasí. Hlavně ale, ať přemýšlejí. Protože přesně to je klíčovým předpokladem k tomu, aby občané nebyli jen prostým příjemcem nařízení shůry,“ dodal Jaromír Soukup.

×

Tvorba bez limitů

Starší článek

Pandora představí kolekci šperků Star Wars. Ztvární postavy z filmu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více