Foto: TV Barrandov

Stoupá počet diváků, dramaticky klesá poptávka po reklamě, řekl Soukup

28. 5. 2020 12:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální magnát Jaromír Soukup v pořadu Aréna Jaromíra Soukupa poodhalil, jaké dopady má aktuální krize na televizní média. „Hroutí se jediný zdravý systém fungování televize,“ prozradil majitel TV Barrandov.

„Barrandov zatím drží,“ popisoval Soukup hostům, kteří se o stav jeho médií zajímali. Ve středu jimi byli novináři a moderátoři Jindřich Šídlo (Televize Seznam), Luděk Staněk (Mall TV) a Luboš Xaver Veselý (nově zvolený člen Rady ČT).

PSALI JSME
Soukup za Mladou frontu nabízí 163 milionů. Vydavatelství je v úpadku

Soukup v pořadu rozebral trend, který televize zasáhl. „Stoupá vám sice počet diváků, dramaticky ale klesá poptávka po reklamě,“ řekl. Za klasický zdravý model televize přitom považuje, když se stoupajícím zájmem diváků rostou i tržby. Kvůli nižšímu zájmu o reklamy ze strany firem k tomu ale nyní nedochází.

„Pokud budete mít tržby na polovině po dobu půl roku nebo devíti měsíců, tak to nepřežije žádná televize,“ konstatoval.

„Mám tiskové vydavatelství a televizi. Snažíme se produkovat obsah a prodávat ho inzerentům. Zatím se to jakžtakž dařilo, takže nějakou velkou krizi za sebou nemáme, ale pokud to takhle půjde dál, tak nás čeká,“ nastínil své obavy Soukup.

Foto: TV Barrandov

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.