Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Šéfkou vináren Vinograf se stala Holnová. Marketing vede Dočekal

Redakce MAM3. 8. 20204. 8. 2020

Marketing pro pražské vinárny Vinograf řídí Daniel Dočekal. Spolu s novou výkonnou ředitelkou Kateřinou Holnovou, která přišla z inovační společnosti IdeaSense, chtějí prostřednictvím Vinografu zvýšit popularitu vína především mezi mladší pražskou generací.

„Moje mise je v mnoha směrech velmi striktně definovaná ekonomickými ukazateli. To, co přináším navíc, je celostní pohled, který přinese novinky stavící na unikátním a širokém know-how o víně a které v ČR nikdo zatím nerealizoval,“ říká Holnová.

Ta od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v několika oborech. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka on-line agentury. Působila také coby marketingová ředitelka ve společnosti Pet Center a v posledních několika letech v inovační společnosti IdeaSense, kde mmj. měla na starosti řízení cestovatelského startupu BePrague.

PSALI JSME
Zuzana Holá je novou ředitelkou komunikace a udržitelnosti Vodafonu

V oblasti marketingu obsadila Daniela Dočekala, se kterým spolupracovala i v několika předchozích firmách. Ve Vinografu řeší sociální média, internetový i klasický marketing. PR zajišťuje Rubikon PR.

„Marketing pro unikátní dvojici vinných barů v Praze  je výzva. Ovlivněná i tím, že gastronomie byla příchodem koronaviru hodně zasažena a na marketing není tolik prostředků, kolik by bylo ideálně potřeba. Navíc je to skvělá příležitost se na stará kolena naučit o víně věcí, které jsem se chtěl naučit už před delší dobou,” komentuje působení Daniel Dočekal.

×

Žena z kampaně KSČM není komunistkou. Strana obrázek stáhla z fotobanky

Starší článek

Český basket v novém. Značka CZ BASKETBALL má sjednotit komunikaci

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více