Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pandora představí kolekci šperků Star Wars. Ztvární postavy z filmu

Redakce MAM7. 8. 20207. 8. 2020

Výrobce šperků Pandora v říjnu představí kolekci inspirovanou filmovou sérií Star Wars. Půjde o plod spolupráce společností Pandora a Lucasfilm, která byla tento týden stvrzena.

Nová řada šperků bude na trh uvedena 1. října. Skládá se z náramku, přívěsků a sběratelského předmětu a ztvárňuje postavy a symboly ze Star Wars. 

„Je pro nás velkou ctí, že můžeme Star Wars oživit v našich špercích,“ uvedl Stephen Fairchild, kreativní ředitel společnosti Pandora. „Galaxie Star Wars je naplněna neobyčejnou fantazií, detailně prokreslenými hrdiny a dalšími bytostmi a v neposlední řadě neuvěřitelnými dobrodružstvími – což je naprosté souznění se značkou Pandora,“ pokračoval Fairchild.

ČTĚTE TAKÉ
„Nejodpornější reklama na auto.“ Audi stáhlo vizuál s holčičkou pojídající banán

„Největší radost máme tehdy, když můžeme našim věrným zákazníkům pomoci přenést se do jejich oblíbených příběhů a světů. Proto se nemůžeme dočkat, až uvidíme, jak těmito umělecky vytříbenými stylovými doplňky vyjádří své nadšení,“ dodal.

Návrháři z Pandory na kolekci pracovali spolu se zástupci společnosti Lucasfilm, která slavnou filmovou sérii vytvořila. Bude k dostání od 1. října v prodejnách Pandora po celém světě.

×

„Takový jsem já.“ Jaromír Soukup vydává knihu svých komentářů a úvah

Starší článek

Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více