Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Nejodpornější reklama na auto.“ Audi stáhlo vizuál s holčičkou pojídající banán

Vojtěch Lhota5. 8. 20205. 8. 2020

Německá automobilka Audi se omluvila a stáhla reklamu, která vyobrazuje malou holčičku pojídající banán před propagovaným vozem RS 4. Lidé na sociálních sítích nejčastějí kritizovali její sexuální podtext, ale i že se dívka nachází v nebezpečné pozici.

„Slyšíme vaše hlasy a jsme připraveni vše napravit,“ uvedla společnost Audi v prohlášení na Twitteru. „Upřímně se za tento necitlivý obrázek omlouváme a zajistíme, že již nebude použit.“

We hear you and let’s get this straight: We care for children. The Audi RS 4 is a family car with more than thirty driver assistance systems including an emergency break system. That’s why we showcased it with various family members for the campaign. (1/3)

— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020

Kontroverzní fotografii původně zveřejněnou v neděli na Twitteru provází slogan „Nechte vaše srdce bít rychleji – ve všech aspektech“. Lidé značce z koncernu Volkswagen spílali za sexuální podtext reklamy, ale i že se dítě na fotografii nachází v život ohrožující nebezpečné pozici – řidič ho nemůže vidět.

„Tohle je nejodpornější reklama na auto, jakou jsem kdy viděl. Sálá z ní nebezpečí,“ uvedl například novinář BBC Jeremy Vine.

„Pojďme to posčítat,“ napsal další z řady komentujících na Twitteru: „Červená = erotika. Sportovní auto = známka síly. Minisukně = sex appeal. Banán = falický symbol“.

Někteří uživatelé se ovšem automobilky zastávají. „Lidé, kteří se podívají na tento obrázek a shledají ho jako sexuální sugestivní, potřebují terapii. Svět se zbláznil!“ komentoval vlnu negací jeden z nich.

Audi se model RS 4 na webových stránkách společnost snaží prezentovat vůz jako rodinné auto, které je mimo jiné vybaveno automatickým brzdovým systémem.

×

VIDEO: Rapper Tinie pro Burger King. Zákazníkům tančí na sendviči

Starší článek

Čivrný je manažerem udržitelnosti Makra. Zavedl tašky „Byla jsem PETkou“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více