Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Chceme cílit na mladou generaci, říká nový šéf marketingu Vinografu

Pavel Hejkrlík14. 8. 202014. 8. 2020

V rámci novinek chystá značka Vinograf třeba jízdu degustační tramvají, plánuje být více vidět na festivalech, pracuje na eshopu pro milovínky vína a přípravuje i osobní sommeliéry. „Chceme celkově více cílit na mladou generaci,“ říká nový marketingový ředitel společnosti Daniel Dočekal.

Jaké nástroje jsou pro vás v aktuální situaci v marketingu nyní klíčové? 

Sociální sítě, byť se zvyšují náklady a klesá organický dosah. E-maily a dva vinné bary, ty jsou nástrojem také. Dobrý je word-of-mouth, posílené sociálem. Jdeme do PPC i internetové reklamy, máme rezervy v SEO. Pracujeme na PR. Snažíme se být vidět a slyšet. 

Jakým způsobem chcete značku Vinograf rozvíjet?

S koronavirem se gastro potýká s nedostatkem hostů, chybí zahraniční, domácí se nevrátili do stavu před pandemií. Musíme více lákat, ať už na jídlo, víno či kombinaci. Nové jsou tematické měsíce — večerní menu jídel a vín určité země, tematické degustace. Španělský srpen a české září. V září bude vinný festival Pinot Swings, v říjnu vyrazíme po Praze v degustační tramvaji. Pracujeme na e-shopu pro milovníky vína. Máme co nabídnout. Chceme více cílit na mladé, třeba i proto, abychom je naučili rozdíl mezi vinotékou, vinárnou a vinným barem.

ČTĚTE TAKÉ
Šéfkou vináren Vinograf se stala Holnová. Marketing vede Dočekal

Co vás v průběhu krize překvapilo?

Jak těžké bylo vydržet a jak ochotni byli lidé pomoci. Přežít se dařilo i díky vaření nemocnicím, kde sbírka vynesla 270 tisíc. Nepříjemně? Chaos, nekomunikování státu při opatřeních a úroveň nezájmu o podnikatele, oživení ekonomiky a podporu trhu.

Chcete více cílit na mladší zákazníky. Jaké kampaně plánujete a kde poběží?

Festivaly, akce ve Vinografech i mimo. Představování vinařů, tematické degustace Kláry Kollárové, Fašank, zabijačkové hody na Senovážném. To chceme proměnit v místo sloužící zájmům obyvatel a máme na to i spolek Senovážné žije. Připravujeme „Na skleničku s…“, co měsíc, to zajímavý host. V září spustíme osobní sommeliéry. Pomůže i obsah vysvětlující, jak to s tím vínem, pitím vína a věcmi okolo je. Pomalu, bez velkých nákladů a kreativně. V budoucnu i kampaně, ale nejdříve se gastro musí vzpamatovat.

Jaký nápad vás na trhu v posledních dvou měsících zaujal? 

V covidové době od Bistro Rohlíku. A jak krize přispěla k digitalizaci, online platbám i nákupům. 

×

Prototypum slaví. Češi v European Product Design Award uspěli s reproduktory

Starší článek

VIDEO: Horváth patronem kampaně Gambrinusu. „Výkopná“ podpoří amatéry

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více